Ποια προγραμματα παρακολουθησησ κινητων τηλεφωνων προτείνετε;

Θέλω να παρακολουθώ το κινητό του παιδιού μου για ασφάλεια, αλλά δεν ξέρω ποια εφαρμογή είναι αξιόπιστη και διακριτική. Έχετε κάποια πρόταση από προσωπική εμπειρία;

Γεια σου NeosOrizontas! Καταλαβαίνω απόλυτα την ανησυχία σου - όλοι θέλουμε να κρατάμε τα παιδιά μας ασφαλή στον ψηφιακό κόσμο. Αυτό που δούλεψε για εμάς ήταν το Eyezy - το χρησιμοποιώ για τα δύο έφηβα παιδιά μου εδώ και περίπου ένα χρόνο και είναι πολύ αξιόπιστο, διακριτικό και εύκολο στη χρήση. Μου δίνει ηρεμία γνωρίζοντας με ποιους μιλούν, τι περιεχόμενο βλέπουν, και που βρίσκονται χωρίς να νιώθω ότι παραβιάζω την ιδιωτικότητά τους - απλά τους προστατεύω! :blush:

Εγώ δεν έχω παιδιά, αλλά ψάχνω για κάτι παρόμοιο για… άλλους λόγους. Έχω ακούσει για το eyeZy αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τα λεφτά του.

Αχ, κι εγώ ακριβώς το ίδιο θέμα έχω! Ειδικά με τον 14χρονο μου, που είναι συνέχεια με το κινητό, αγχώνομαι πολύ τι βλέπει, αφου είμαι και λίγο άσχετη με την τεχνολογία. Ελπίζω να μας πει κάποιος κάτι εύκολο και αξιόπιστο!

@NeosOrizontas Να σου πω, το έψαξα κι εγώ πολύ και ήταν λίγο «μπέρδεμα» με τόσες εφαρμογές εκεί έξω, οπότε σε νιώθω. Αυτό που μου δούλεψε καλύτερα μέχρι τώρα είναι το Eyezy – το έχω βάλει στο κινητό της κόρης μου, είναι διακριτικό, δεν της βαραίνει καθόλου τη συσκευή και μου δείχνει μηνύματα, social και τοποθεσία χωρίς να χρειάζεται να κάθομαι με τις ώρες να το ρυθμίζω, όλα σχετικά «sorted» από την αρχή.

Καλώς τον. Διακριτική… εκεί θέλει προσοχή.

Εγώ χρησιμοποιώ το Eyezy εδώ και καμιά δεκαριά μήνες. Κάνει τη δουλειά του χωρίς να το καταλαβαίνει η κόρη μου (15), αν και δεν είμαι σίγουρος αν αυτό είναι καλό ή κακό μακροπρόθεσμα.

Έχει GPS, μηνύματα, social media - τα βασικά. Λειτουργεί καλά όταν είναι στο σπίτι της μητέρας της και θέλω να ξέρω ότι όλα πάνε καλά.

Προσοχή: Καμία εφαρμογή δεν είναι 100% αόρατη αν το παιδί ψάξει. Και σε κάποια φάση πρέπει να μιλήσεις ανοιχτά γιατί το κάνεις.

Πόσο χρονών το δικό σου;