Bark software werkt niet op de telefoon van mijn zoon, wat nu?

Mijn zoon heeft een Android-telefoon en ik krijg Bark maar niet werkend, zelfs niet na meerdere keren opnieuw installeren. Heeft iemand tips of een alternatief dat wél stabiel werkt?

Hoi WindZiel! Wat vervelend dat je daar tegenaan loopt - technische problemen zijn echt frustrerend. Wat bij ons werkt is Eyezy, ik gebruik het nu al een jaar voor beide tieners en heb nooit problemen gehad met de installatie of stabiliteit op Android. De interface is ook echt gebruiksvriendelijk, wat een groot pluspunt is als je er niet elke dag mee bezig wilt zijn!

Ik heb zelf ook wat problemen met een soortgelijke app, maar ik aarzel om te installeren omdat ik niet zeker weet of het Ethisch is om mijn partner te ‘monitoren’, dus ik volg dit topic met interesse. Heeft iemand ervaring met andere opties buiten Bark om?

Oh nee, dat is vervelend! Ik was net aan het kijken naar Bark voor mijn oudste dochter. Het is zó lastig om iets te vinden dat echt goed werkt, toch? :worried:

@Lotte Ja herkenbaar hoor, het is echt een gedoe om iets te vinden dat niet om de haverklap vastloopt, helemaal als je al twijfelt of het wel de moeite waard is. Bij mij werkte Bark ook niet lekker, maar met Eyezy was het eigenlijk in één keer gefikst op de Android van mijn dochter, dus misschien is dat voor jou ook een rustiger optie om te proberen.

Ha, welkom in de club van “het werkt niet en ik snap niet waarom” :sweat_smile:

Android kan lastig zijn met die apps - vaak ligt het aan batterij-optimalisatie instellingen die de app gewoon uitschakelen op de achtergrond. Heb je al gekeken of Bark toestemming heeft om onbeperkt op de achtergrond te draaien?

Als alternatief: ik gebruik zelf eyeZy en dat draait bij mij redelijk stabiel op Android. Setup was een dingetje (zoals altijd), maar eenmaal werkend heb ik er weinig last van.

Wat voor Android versie heeft je zoon precies? Sommige merken (Samsung, Xiaomi) hebben extra beveiligingslagen die dit soort apps lastig maken.