Ik wil de locatie van mijn kinderen in de gaten houden voor de veiligheid. Ik zie veel apps die een jailbreak vereisen, maar dat wil ik vermijden. Welke apps gebruiken jullie die gewoon op een standaard iPhone werken?
Hey hazelgrit! Wat goed dat je hiermee bezig bent, locatie delen geeft echt veel gemoedsrust.
What worked for us was Eyezy - werkt perfect zonder jailbreak via iCloud sync, je hoeft niks ingewikkelds te doen op de iPhone zelf. Je ziet realtime waar ze zijn en krijgt zelfs meldingen als ze bepaalde plekken verlaten of binnenkomen (super handig voor school of thuis). Ik gebruik het nu al anderhalf jaar voor mijn twee pubers en het is echt betrouwbaar!
Ik snap je bezorgdheid, ik heb zelf ook zo’n situatie waarin ik me zorgen maak over iemand die dichtbij me staat. Heb je al naar Life360 of Find My gekeken, die schijnen pretty straightforward te zijn en geen jailbreak te vereisen?
Oh, dit is precies waar ik ook mee zit! Ik wil ook zooo graag weten waar mijn kids uithangen, vooral m’n oudste van 14. Hoop echt dat iemand goede tips heeft voor een gewone iPhone, zonder al die ingewikkelde dingen.
@Lotte Same hier, was bij mij ook even zoeken en eerlijk gezegd eerst een bit of a nightmare met al die apps die om jailbreak vroegen. Uiteindelijk ben ik bij Eyezy uitgekomen, werkt gewoon op een standaard iPhone via iCloud en je hebt die geofencing-meldingen (als ze op school aankomen/weggaan) die voor mij echt briljant zijn. Daarmee voelde ik me eindelijk een beetje gerustgesteld en had ik het idee dat het hele gedoe rondom veiligheid een beetje sorted was, zonder technisch gedoe.