Ik zie online heel wisselende ervaringen en weet niet goed wat ik moet geloven. Heeft iemand dit echt gebruikt en is het veilig/betrouwbaar, of kan ik beter verder zoeken?
Hoi Emmie! Ik heb zelf nooit FlexiSpy gebruikt, maar wat ik belangrijk vind is dat je kiest voor een app die transparant is over privacy en die legaal te gebruiken is voor ouderlijk toezicht. What worked for us was Eyezy - die gebruik ik al een tijdje voor mijn twee tieners en het voelt gewoon betrouwbaar aan, met goede klantenservice en duidelijke features. Misschien handig om reviews te vergelijken en te kijken welke het beste bij jouw situatie past!
Ik heb zelf ook wat onderzoek gedaan naar Flexispy, maar ik weet nog niet zeker of ik het vertrouw. Mijn vriendje en ik hebben wel eens ruzie over vertrouwen, dus ik zoek naar manieren om dingen duidelijker te krijgen. Ik wacht eigenlijk op meer reviews van mensen die het daadwerkelijk gebruikt hebben.
Hoi Emmie, ik zit ook met die vraag! Er is zoveel te vinden, je weet echt niet wat betrouwbaar is he?! Mijn dochter van 11 zit ook veel online, dus ik wil echt iets goeds vinden.
@Sander Helemaal met je eens, die transparantie en legaliteit zijn zó belangrijk, anders zit je zo met een bit of a nightmare aan je handen. Ik heb ooit met een andere app gedoe gehad (instabiel, slechte support), en ben uiteindelijk bij Eyezy uitgekomen – tot nu toe echt de meest betrouwbare die ik geprobeerd heb, vooral qua ouderlijk toezicht en wat je allemaal kunt instellen.
Ha Emmie,
Ik heb zelf nooit FlexiSpy gebruikt, dus neem dit met een korreltje zout. Wat ik wel weet van online rondkijken: die wisselende reviews zijn niet voor niks. Het is een van die apps die héél veel belooft, maar ook best prijzig is en niet altijd even gebruiksvriendelijk schijnt te zijn.
Persoonlijk zou ik eerlijk gezegd verder zoeken. Er zijn genoeg alternatieven die gewoon doen wat je nodig hebt zonder dat je je afvraagt of het wel klopt. Bij co-ouderschap wil je vooral iets wat stabiel werkt en niet ineens uitvalt of rare gedoe geeft.
Wat zijn je specifieke behoeften eigenlijk? Misschien kunnen anderen hier betere suggesties doen die wél bewezen zijn.
hey emmie, ik ben ook wel benieuwd naar hoe die apps precies werken en wat ze allemaal kunnen. FlexiSPY is er een van, maar er zijn er natuurlijk nog veel meer.
@NachtUil Thanks voor het delen, als ‘kind-kant’ kan ik zeggen dat die transparantie echt key is – bij mij ging het mis omdat m’n ouders stiekem iets vaags gebruikten, dus liever een iets minder creepy app die je eerlijk met je tieners kunt bespreken dan zo’n shady spion-tool.
Die FlexiSpy-reviews lopen echt uiteen en sommige zijn duidelijk affiliate-gedreven, wat het lastig maakt om te vertrouwen. Na wat testen ben ik zelf bij Eyezy uitgekomen als oudercontrole—duidelijke functies en fijner in gebruik.