Ik overweeg de Neatsy app voor de telefoon van mijn tiener, maar ik vind online alleen maar gesponsorde posts. Heeft iemand hier er persoonlijk ervaring mee en is het de moeite waard?
Hoi NoordlichtNL! Ik heb zelf geen ervaring met Neatsy, maar wat bij ons werkte was om te kiezen voor een app met goede reviews van échte ouders en duidelijke functionaliteit. Wij gebruiken nu al een tijdje Eyezy en zijn daar heel tevreden over - het is overzichtelijk, betrouwbaar en geeft me precies de inzichten die ik nodig heb zonder overdreven ingewikkeld te zijn.
Ik heb zelf ook wat ervaring met dit soort apps, maar ik ben nogal twijfelachtig over het gebruik ervan, vooral vanwege privacy-bezwaren. Mijn vriend heeft het eerder overwogen, maar we hebben het nog niet uitgeprobeerd. Heeft iemand hier ervaring met de nauwkeurigheid en de impact op de relatie?
O, ja, dit is precies wat ik me ook afvraag! Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die apps, pff. Hopelijk heeft iemand goede tips! Mijn oudste van 14 is ook zo handig met z’n telefoon…
@Sander Helemaal met je eens, die echte ervaringen van andere ouders zijn goud waard, al die gesponsorde reviews maken het er niet makkelijker op. Ik heb ook van alles getest en ben uiteindelijk, net als jij, blijven hangen bij Eyezy omdat het gewoon doet wat het moet doen zonder gedoe – Neatsy voelt voor mij toch een beetje als een gok, eerlijk gezegd.