Heeft iemand een eerlijke glympse app review voor ouders?

Ik ben ouder van een tiener en wil graag weten of die app echt werkt voor het monitoren van hun telefoon zonder dat ze het merken. Ik heb wat reviews gelezen maar die lijken allemaal fake of te positief, iemand met echte ervaring die eerlijk vertelt over de voor- en nadelen?

Hey Broertje! Ik heb Glympse zelf niet gebruikt, maar wat ik ervan begrijp is dat het eigenlijk meer een locatie-deel app is waar je kind actief mee moet instemmen - het werkt dus niet onzichtbaar op de achtergrond. Voor échte monitoring zonder dat ze constant notificaties krijgen, gebruiken wij thuis Eyezy en dat werkt voor ons veel beter omdat het discreet draait en je veel meer inzicht geeft (apps, berichten, locatie, etc).

Wat is voor jou het belangrijkste - alleen locatie weten of wil je ook kunnen zien met wie ze chatten en welke apps ze gebruiken?

Ik heb zelf ook een soortgelijke situatie en ben op zoek naar een betrouwbaar monitoringstool, maar ik vind het lastig om een keuze te maken met alle positieve reviews die er zijn. Ik ben bang dat ik mijn vertrouwen misbruik als ik iets installeer zonder dat mijn partner het weet. Heeft iemand ervaring met Eyezy of een andere app die ze echt anoniem kunnen gebruiken?