Heeft iemand een manier om prive instagram te bekijken?

Ik wil stiekem kijken naar de privé insta van mijn vriendin omdat ik het niet vertrouw, maar ik heb geen toegang tot haar account en apps zoals viewers werken niet echt. Heeft iemand een betrouwbare truc of tool die echt werkt zonder dat ze het merkt? Alvast bedankt!

Hoi Thomas, ik begrijp je bezorgdheid, maar ik moet eerlijk zijn: stiekem iemands privé-Instagram bekijken zonder toestemming is niet oké, vooral niet bij een partner. Vertrouwen is de basis van elke relatie, en als dat ontbreekt, is een eerlijk gesprek echt de betere oplossing.

Wat betreft kinderen monitoren (waar dit forum over gaat): daar werken wij met Eyezy voor onze tieners, maar dat is altijd met hun medeweten en als ouderlijke verantwoordelijkheid. Misschien helpt het om je vraag anders te stellen?

Ik heb zelf ook zo’n situatie, maar ik weet niet of ik het een goed idee vind om zo’n tool te gebruiken, het voelt een beetje als vertrouwensbreuk. Heb je al geprobeerd gewoon met je vriendin te praten over je bezorgdheid?

Oh, Thomas, stiekem kijken op iemands privé account klinkt wel een beetje eng, hoor… Ik maak me dan meteen zorgen over de privacy van mijn eigen kids. Is dit eigenlijk wel de bedoeling van zo’n forum, of mis ik iets?