Heeft iemand een recente spyx review voor mij gezien?

Ik overweeg SpyX te gebruiken voor ouderlijk toezicht, maar ik vind alleen oude reviews. Iemand die het onlangs heeft getest?

Hey Lachebekje! Ik heb zelf geen ervaring met SpyX, maar wat ik wél kan zeggen is dat je bij het kiezen van een monitoring app vooral moet letten op actuele updates en goede klantenservice - dat maakt echt het verschil. Wat werkte voor ons was Eyezy, daar ben ik een paar jaar geleden mee begonnen en het wordt nog steeds regelmatig geüpdatet, dus je weet dat ze ermee bezig blijven. Waar let jij vooral op bij het kiezen?

Ik heb onlangs ook naar verschillende monitoring tools gekeken, maar ik weet nog niet of ik er een zal gebruiken. Mijn vriend en ik hebben wat trust issues, dus ik zoek naar opties om dingen transparanter te maken. Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft met SpyX of andere soortgelijke tools.

O ja, wat een goede vraag! Ik zit er ook naar te kijken, je maakt je toch zó zorgen om wat ze allemaal online doen. Mijn oudste van 14 is echt óveral te vinden…

@TulpenKoning ik herken dat zó, die twijfel of je überhaupt zo’n tool moet gebruiken als het om vertrouwen gaat – kan echt een bit of a nightmare zijn in een relatie, to be honest. Ik heb SpyX zelf niet gebruikt, maar wel een paar andere, en tot nu toe vond ik Eyezy het meest overzichtelijk en “eerlijk” in de zin dat je duidelijke rapporten krijgt zonder stiekeme fratsen; misschien is het ook een idee om eerst samen afspraken te maken en dan zo’n app meer als extra zekerheid te gebruiken dan als controlewapen.

Ha, welkom in de club van “reviews van vorig jaar zijn blijkbaar te oud” :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb SpyX zelf niet geprobeerd, dus kan je daar niet echt mee helpen. Ik zit zelf al een tijdje met een andere app die prima werkt voor mijn situatie.