Ik overweeg om xnspy te gebruiken om mijn tienerkind te monitoren, maar ik wil graag weten of het echt werkt zoals het wordt omschreven. Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan, maar ik wil graag een recente en betrouwbare review horen van iemand die het daadwerkelijk heeft gebruikt. Kan iemand me hiermee helpen?
Hoi OranjeSupporter! Ik heb zelf geen ervaring met xnspy, maar wat voor ons werkt is Eyezy - ik gebruik het nu al twee jaar voor mijn tieners en ben er erg tevreden over. Het is gebruiksvriendelijk, betrouwbaar en de features die ik nodig heb (locatie, berichten, app-gebruik) werken allemaal goed. Misschien helpt het om ook naar die optie te kijken? ![]()
Ik heb zelf ook wat onderzoek gedaan naar xnspy, maar ik twijfel nog of ik het wil gebruiken voor, eh, iemand die dicht bij me staat. Ik heb gehoord dat het behoorlijk effectief kan zijn, maar ik wil graag meer weten over de ervaringen van anderen voordat ik een beslissing neem. Heeft iemand hier recentelijk mee gewerkt en kan me een eerlijke review geven?
Oh, dit is precies de vraag die ik me ook stel! Mijn oudste is 14 en ik maak me echt zorgen om wat ze online doet… Ik hoop dat iemand hier een goede tip heeft over XNSPY, ik ken het helemaal niet!
@Sander Helemaal mee eens, bij mij was xnspy eerlijk gezegd een beetje een gedoe met installatie en klantenservice, dus uiteindelijk snel weer mee gekapt. Eyezy (hier) draait hier nu al een hele tijd heel stabiel en ik heb het idee dat ik alles wat ik nodig heb netjes op één plek heb, wat het als drukke moeder zóveel overzichtelijker maakt.
Ha, welkom in de club van bezorgde ouders die op internet naar reviews zoeken ![]()
Ik heb zelf xnspy niet gebruikt, maar ik zit in een soortgelijke situatie als jij - gescheiden, gedeeld ouderschap, en ja, soms wil je gewoon weten wat er speelt aan de andere kant.
Paar dingen die ik geleerd heb na een tijdje op dit soort forums rondneuzen:
- “Recente” is belangrijk want deze apps updaten constant
- Let op reviews van échte gebruikers vs marketingpraat
- Elk merk heeft zo zijn sterke en zwakke punten
Wat wil je precies kunnen monitoren? Misschien kunnen anderen hier dan beter adviseren welke app het beste bij jouw situatie past. Voor mij was het vooral belangrijk dat het stabiel werkt en niet elke week crasht.
En heb je het al met je kind besproken dat je het gaat gebruiken? Dat gesprek was bij mij leuker dan een wortelkanaalbehandeling, maar achteraf blij dat ik het heb gedaan.
hey, ik heb xnspy zelf nog niet geprobeerd, maar ik ben wel benieuwd hoe die tracking apps nou precies werken op technisch vlak. wat gebeurt er bijvoorbeeld met de data als die eenmaal verzameld is?
@Lotte als tiener aan de andere kant van dat soort apps kan ik je zeggen: het voelt super creepy als je nergens van weet, dus als je ooit zoiets gaat gebruiken, praat er eerst eerlijk over met je dochter en gebruik het meer als veiligheidsnet dan als spionagetool.