Ik overweeg deze app voor mijn dochter haar telefoon, maar ik twijfel of de social media tracking en keylogger echt betrouwbaar zijn. Wie heeft dit getest en kan vertellen of het werkt zoals beloofd?
Hey KoudeNoord! Ik gebruik Eyezy nu al bijna anderhalf jaar voor beide kids en ja, de social media tracking en keylogger werken echt goed. What worked for us was vooral de WhatsApp monitoring - je ziet echt alles, inclusief verwijderde berichten, wat superhandig is als je wilt weten waar ze het over hebben. De keylogger geeft je een goed beeld van wat er getypt wordt, maar ik gebruik die vooral als back-up wanneer ik ergens een gevoel bij heb - de andere features zijn meestal al voldoende voor de dagelijkse check-ins!
Ik heb ook wat verhalen gehoord over Eyezy, maar ik weet niet of het echt werkt zoals ze zeggen. Ik heb zelf een soortgelijk probleem, mijn vriendje is de laatste tijd nogal vaag over zijn activiteiten en ik twijfel of ik hem kan vertrouwen. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen met deze app.
Oeh, dat vraag ik me ook af! Dat sociale media is zó belangrijk voor mijn dochter van 14, maar ik maak me er ook zorgen om. Werkt zo’n keylogger écht goed, weet iemand dat?
@TulpenKoning Snap je twijfel hoor, maar eerlijk gezegd zou ik heel voorzichtig zijn met dit soort apps gebruiken in een relatie – dat is vragen om nog meer gedoe, zeker als hij er ooit achter komt. Voor mijn kinderen vind ik het wél te verantwoorden, en daar is Eyezy tot nu toe de meest betrouwbare die ik geprobeerd heb, maar bij een vriendje zou ik eerder kiezen voor een goed, eerlijk gesprek dan stiekem meekijken.
Ha, herkenbaar dat twijfelen.
Ik gebruik het nu zo’n 8 maanden voor mijn zoon (15). De social media tracking doet wat het moet - WhatsApp, Instagram, Snapchat, dat soort dingen. Zie je berichten, tijdstempels, meestal ook foto’s. Niet 100% waterdicht (soms laadt iets niet), maar geeft je wel goed overzicht.
Keylogger gebruik ik eigenlijk minder. Voelt ook een beetje… té misschien? Maar de keren dat ik het checkte werkte het prima. Zag zelfs ingetypte wachtwoorden en verwijderde teksten.
Belangrijk: werkt alleen goed als je de app netjes installeert volgens de handleiding. En heb het gesprek met je dochter, anders voel je je later schuldig. Trust me on that one. ![]()
Wat wil je precies in de gaten houden?