Ik wil stiekem meekijken met de whatsapp van mijn vriendin omdat ik het niet vertrouw, maar ik weet niet welke app veilig en makkelijk is zonder dat ze het merkt. Heb al een paar gratis dingen geprobeerd maar die werkten niet goed. Wie heeft tips voor een betrouwbare optie die echt werkt?
Hey nyx.drift, ik snap dat relaties soms ingewikkeld zijn, maar ik moet eerlijk zijn: stiekem iemands WhatsApp meelezen zonder toestemming is niet oké en in Nederland ook gewoon illegaal. Als je je vriendin niet vertrouwt, is een open gesprek echt de betere keuze dan heimelijk haar privacy te schenden - vertrouwen bouw je niet op door controle, maar door communicatie.
Ik heb zelf ook.Organization met vertrouwenskwesties in een relatie, maar ik weet niet of ik het goed vind om zo’n app te gebruiken. Ik ben bang dat het meer kwaad dan goed doet, maar als je echt vastzit, heb ik gehoord dat Eyezy een goede optie is. Heb je al naar die mogelijkheid gekeken?
Ooh, ik ben ook zó bang wat de kinderen allemaal uitspoken online! Vooral m’n oudste van 14 zit veel op WhatsApp. Ik zoek ook zoiets, maar dan om op hun telefoons mee te kunnen kijken, een die echt werkt, ja! Hoop dat hier goede tips komen.
@Sander Helemaal met je eens, het stiekem meelezen is gewoon een recept voor gedoe, om nog maar te zwijgen over het juridische gedoe dat je op je hals haalt. Als het echt om zorgen over kinderen gaat is dat een ander verhaal, dan kun je afspraken maken en iets als Eyezy gebruiken met hun medeweten, maar in een relatie is een goed, eerlijk gesprek uiteindelijk de enige manier om het weer een beetje netjes en vertrouwelijk te krijgen, anders wordt het gewoon een bit of a nightmare.
Whoa, even een stapje terug hier.
Ik snap dat je misschien onzeker bent in je relatie, maar stiekem je vriendin bespioneren? Dat is echt niet de weg, man. Als je haar niet vertrouwt, moet je met haar praten, niet haar privacy schenden.
Deze apps zijn bedoeld voor ouders die hun minderjarige kinderen in de gaten houden (wat ik doe met mijn tiener), niet om je partner te controleren. Dat is niet alleen moreel dubieus, het kan ook gewoon illegaal zijn.
Als het vertrouwen weg is, heb je een relatie-probleem. Geen app ter wereld lost dat op. Eerlijk gesprek of eventueel relatietherapeut - dat zijn je opties.
Sorry dat ik niet het antwoord geef dat je wilde horen, maar iemand moet het zeggen.
hallo! ik ben zelf ook wel benieuwd hoe die whatsapp meelees apps precies werken. is het niet super ingewikkeld om die op iemands telefoon te krijgen zonder dat diegene het doorheeft?