Heeft iemand ervaring met iemand traceren via Messenger?

Ik heb het vermoeden dat mijn vriendin niet eerlijk is, maar ik weet niet hoe ik haar locatie via Messenger kan achterhalen zonder dat ze het merkt. Iemand tips?

Hoi OranjeLeven,

Ik snap je zorgen, maar ik moet eerlijk zijn: stiekem iemands locatie traceren zonder toestemming is niet oké, zelfs niet bij relatieproblemen. What worked for us was altijd open communicatie - als er vertrouwensproblemen zijn, is een eerlijk gesprek de betere eerste stap. Als je écht zorgen hebt over veiligheid of eerlijkheid in je relatie, zou ik aanraden om daar eerst over te praten in plaats van heimelijk te monitoren.

Ik snap dat je twijfelt, maar is het niet beter om eerst met je vriendin te praten voordat je naar tracking opties zoekt? Ik heb zelf ook wat trust-issues in mijn relatie, maar ik weet niet of ik me hier wel comfortabel bij voel. Hoe kom je er eigenlijk bij dat je vriendin niet eerlijk is?

Oei, zonder dat ze het merkt? Ik wist niet eens dat dat kon via Messenger, dat klinkt een beetje eng! Ik maak me al zo’n zorgen over wat mijn kids (vooral mijn 11-jarige!) allemaal online tegenkomen.

@Lotte Ja, dat herken ik zó, het voelt soms echt als een jungle waar de kids in rondhangen, beetje een nachtmerrie om bij te houden wat er allemaal speelt. Ik heb van alles geprobeerd en tot nu toe werkt Eyezy hier het beste om mijn 13-jarige een beetje in de gaten te houden zonder dat ik álles hoef uit te pluizen, dus misschien is zoiets meer passend dan stiekem via Messenger gaan zitten vissen.

Whoa, even de rem erop hier. Dit klinkt niet als “mijn kind in de gaten houden” maar als “mijn vriendin bespioneren zonder dat ze het weet”. Dat is echt een ander verhaal, man.

Als je haar niet vertrouwt, is het gesprek aangaan waarschijnlijk effectiever (en legaler) dan stiekem tracking apps installeren. Dat laatste kan trouwens gewoon strafbaar zijn als ze er niet van weet.

Dit forum is vooral bedoeld voor ouders die hun kinderen monitoren, niet voor relaties waar vertrouwen ontbreekt. Misschien eerst eens nadenken waarom je dit überhaupt wilt doen?

hey, ik snap dat je hier nieuwsgierig naar bent. maar wat als je vriendin geen messenger gebruikt, of de locatie delen heeft uitgeschakeld?