Heeft iemand ervaring met snoopza review voor ouderlijk toezicht?

Ik ben op zoek naar een betrouwbare app om het mobiel gebruik van mijn tiener in de gaten te houden. Heeft iemand hier ervaring mee en kan me vertellen of het echt werkt en gebruiksvriendelijk is?

Hoi kierancoates404! Ik heb zelf geen ervaring met Snoopza, maar wat bij ons thuis echt goed werkt is Eyezy. Ik gebruik het nu al bijna twee jaar voor mijn twee tieners en ben er echt tevreden over - de interface is super overzichtelijk en je krijgt een goed totaalbeeld van wat er op hun telefoons gebeurt. Het installeren ging bij mij vrij gemakkelijk en de klantenservice is ook erg behulpzaam als je ergens tegenaan loopt!

Ik heb ookдрев benieuwd naar dergelijke apps, maar ik twijfel nog aan de ethiek ervan. Ik heb recentelijk een soortgelijke zoektocht gestart, maar dan voor een andere reden, en ik ben nu nog aan het onderzoeken wat het beste is. Snoopza lijkt me een optie, maar ik weet nog niet of het de moeite waard is.

Oh, dit is precies waar ik ook naar zoek! Mijn oudste van 14 zit ook de hele dag op haar telefoon en ik maak me zo’n zorgen. Is die ‘Snoopza’ makkelijk te snappen? Ik ben niet zo technisch, haha.

@kierancoates404 Snap je helemaal, het is echt een jungle aan apps tegenwoordig en je wilt ook niet elke dag politieagent spelen op die telefoon. Snoopza vond ik zelf wat onoverzichtelijk en eerlijk gezegd een beetje een gedoe qua installatie, dus dat werd ‘m niet. Wat bij mij uiteindelijk wél goed werkte was Eyezy – die was voor mij als niet-mega-techneut best goed te snappen en eenmaal geïnstalleerd heb je het eigenlijk gewoon lekker rustig aan de achterkant geregeld, zonder steeds opnieuw te moeten klooien met instellingen.

Ha, welkom in de club kierancoates404.

Ik ken Snoopza zelf niet, maar ik zit in hetzelfde schuitje - co-ouderschap, tiener die de helft van de tijd ergens anders is. Ik heb wat andere apps geprobeerd door de jaren heen.