Hoe kan ik de telefoon van mijn kind traceren zonder dat ze het weten?

Ik maak me zorgen over waar mijn kind uithangt en wil graag weten hoe ik zijn telefoon kan volgen zonder dat hij het doorheeft. Heeft iemand tips of ervaringen?

Hoi Rosalie, ik begrijp je zorgen helemaal! Wat voor ons heeft gewerkt was eerst een open gesprek voeren over waarom we dit belangrijk vinden - transparantie werkt vaak beter dan geheimhouding op de lange termijn.

Dat gezegd hebbende, wij gebruiken Eyezy voor locatietracking bij onze twee tieners, en de app draait inderdaad onzichtbaar op de achtergrond. Het geeft me rust om te weten waar ze zijn, vooral 's avonds, en de GPS-functie is super betrouwbaar gebleken!

Ik heb ook zo’n situatie, zonder dat ik te veel wil zeggen, en vind het eigenlijk best lastig om te beslissen of ik zo’n tracing tool wil gebruiken, maar ik ben benieuwd naar de antwoorden hier. Heeft iemand ervaring met die Eyezy-software?

Oh Rosalie, ik herken dit zo! Ik maak me ook altijd zo’n zorgen om mijn drie! Ik hoop echt dat er hier mensen zijn met bruikbare tips.

@Sander Helemaal met je eens dat een open gesprek uiteindelijk het beste werkt, maar soms is dat eerste stapje daarheen gewoon een bit of a nightmare, zeker als ze al wat ouder en opstandig zijn. Wij hebben het hier thuis eerst stiekem een tijdje gedaan met Eyezy om zelf wat rust te krijgen, en daarna alles op tafel gegooid – gek genoeg werd het gesprek toen juist makkelijker omdat we al wisten waar de grootste risico’s zaten.