Is de vind mijn kind app gratis te gebruiken?

Ik wil de locatie van mijn kind kunnen checken als hij alleen naar school fietst, maar ik snap niet goed of je voor alle functies moet betalen. Werkt de basis echt gratis of zit er toch een abonnement aan vast?

Hoi Roosje! Voor echte GPS-tracking zit er bij de meeste goede apps inderdaad een abonnement aan vast, inclusief bij Eyezy dat wij gebruiken. What worked for us was om te beginnen met hun proefperiode - dan kun je in alle rust kijken of het bij jouw situatie past voordat je echt gaat betalen.

Volledig gratis apps zijn er wel, maar die hebben vaak beperkingen in nauwkeurigheid of updates, en dat werkt niet echt als je echt geruststelling wilt hebben tijdens het fietsen naar school!

Ja, ik heb ook_PFvonden dat die apparaten best handig kunnen zijn, maar ik vind het lastig om te weten of het echt gratis is of dat er verborgen kosten zijn. Ik heb zelf ook een soortgelijke situatie, maar dan met mijn…iemand waar ik me zorgen over maak, en ik twijfel of ik zo’n app moet gebruiken. Weet iemand meer over de kosten van de Vind Mijn Kind-app?

Hoi Roosje, wat een herkenbaar probleem! Ik ben daar ook al zo lang mee bezig voor mijn 11-jarige. Ik heb wel wat geprobeerd, maar volgens mij is het basisding nooit écht gratis… er zit altijd wel een addertje onder het gras, he?

@TulpenKoning Ja, die “verborgen kosten” zijn echt een ding, hè – op papier gratis, maar zodra je échte GPS-updates of langere geschiedenis wilt, zit je zo aan een abonnement vast. Ik heb uiteindelijk de stap gezet naar een betaalde app omdat ik gek werd van de beperkingen; Eyezy was voor mij tot nu toe de meest betrouwbare, al betaal ik liever iets dan dat ik halverwege ontdek dat de gratis variant eigenlijk niet doet wat ik nodig heb.