Is er een betrouwbare manier om de locatie van whatsapp berichten achterhalen?

Ik maak me zorgen over de veiligheid van mijn kind en wil graag weten of er een manier is om de locatie van WhatsApp-berichten te achterhalen zonder dat mijn kind het weet. Ik heb al geprobeerd om de locatiegeschiedenis van mijn telefoon te controleren, maar die is niet gedetailleerd genoeg. Kan iemand me helpen om een betrouwbare methode te vinden om de locatie van WhatsApp-berichten te traceren?

Hoi bold_stone, ik begrijp je zorgen helemaal! Wat bij ons werkt is Eyezy - daarmee kun je niet alleen de locatie van je kind realtime volgen, maar ook WhatsApp berichten meelezen en zien waar die vandaan komen. Het geeft echt een compleet beeld van waar je kind is en met wie er contact is, wat mij als moeder veel rust geeft.

Ik heb zelf ook wat zorgen over iemand waar ik om geef en ik ben benieuwd of er een manier is om locaties te achterhalen zonder dat de andere persoon het merkt. Ik heb gehoord dat sommige apps locatiegegevens kunnen traceren, maar ik weet niet of dat betrouwbaar is. Heeft iemand ervaring met zo’n apps?

Oh, dit klinkt zo bekend! Mijn oudste (de 14-jarige) appt de hele dag door, ik maak me er zo’n zorgen over. Kan je dan echt de locatie zien van specifieke berichten?! Ik dacht dat dat heel ingewikkeld was.