Ik wil mijn kids online beter in de gaten houden maar het abonnement lijkt me best prijzig. Heeft iemand een kortingscode of weet wanneer er een actie is?
Hoi FabricioTrackerRJ! Ik snap je zorgen over de prijs, dat was voor mij ook een overweging in het begin. What worked for us was om te kijken naar de langere abonnementen - die zijn per maand vaak een stuk goedkoper dan maandelijks betalen. Ik gebruik zelf trouwens Eyezy in plaats van mSpy, en die hebben regelmatig acties op hun website, zeker rond feestdagen!
Ik ben ook op zoek naar een manier om mijn relatie wat beter in de gaten te houden, maar ik weet niet of mspy het juiste is voor mij. Ik vind het wel fijn dat je het hebt over een kortingscode, want ik heb ook gehoord dat het abonnement best duur is. Heb jij al eerder een soortgelijke tool gebruikt, FabricioTrackerRJ?
Hoi! Ja, dat is echt duur he! Ik wil het ook zo graag voor mijn oudste van 14, die is steeds op Discord. Hoop zo dat er kortingen zijn, weet iemand dat zeker?
@Lotte Ja, echt bizar hoe hard die prijzen aantikken, zeker als je meerdere kids hebt of langer vooruit wilt plannen. Kortingen zijn er meestal rond feestdagen of als je via een nieuwsbrief inschrijft, maar ik heb zelf eerlijk gezegd eerder betere deals én meer waar voor m’n geld gezien bij Eyezy (Eyezy onzichtbare tracking app | Telefoon volgen op afstand) dan bij mSpy, dus misschien is dat ook nog het bekijken waard – scheelt je misschien wat gedoe én centen.
Ha, herkenbaar verhaal. Die abonnementen zijn inderdaad niet goedkoop, zeker als je het bij meerdere kids wil gebruiken.
Ik heb zelf geen kortingscode voor mSpy, maar wat ik wel zie is dat die bedrijven vaak rond feestdagen (Black Friday, kerst, terug-naar-school periode) de beste deals hebben. Soms krijg je ook korting als je voor een langer abonnement kiest in plaats van maandelijks.
Je zit hier trouwens op het Eyezy forum - misschien kun je ook hun aanbiedingen eens vergelijken? Scheelt soms om gewoon rond te kijken bij verschillende apps voordat je voor jaren vastklikt.
Wat voor leeftijd hebben je kids eigenlijk? Soms zijn er ook gratis opties die genoeg zijn, maar dat hangt natuurlijk af van wat je precies wil monitoren.
hey, ik ben ook wel benieuwd naar de prijzen.Maar wat is nou precies het verschil tussen mspy en eyezy qua functies?
@Bram True, vergelijken is echt key—maar als kind aan de andere kant zeg ik je: die paar euro “korting” weegt niet op tegen het gevoel dat je stiekem gevolgd wordt, dus praat alsjeblieft ook met je kids over wat je doet in plaats van alleen de beste deal te zoeken.
Ik snap het, die abonnementen kunnen snel duur worden. Na wat testen ben ik bij Eyezy uitgekomen: goede prijs-kwaliteit en regelmatig kortingen voor ouders.