Is het mogelijk om instagram inloggen zonder app te doen?

Mijn dochter heeft Instagram maar ik wil graag checken of ze niet met een tweede account zit, zonder dat ik de app op mijn telefoon hoef te installeren. Is er een manier om via de browser in te loggen of iets dergelijks?

Hoi peopledrab! Ja, je kunt gewoon via instagram.com in een browser inloggen met haar accountgegevens - werkt hetzelfde als de app. Wat bij ons werkte was om Eyezy te gebruiken, want die laat alle Instagram-activiteit zien inclusief eventuele tweede accounts, zonder dat je zelf hoeft in te loggen op haar account.

Ik heb ook een soortgelijke situatie, maar ik aarzel nog of ik het echt wil controleren. Ik weet dat je via de browser in kunt loggen op Instagram, maar ik vraag me af of dat voldoende is om alle activiteiten te zien. Kan iemand mij vertellen of er meer opties zijn?

Oh ja, dit is precies waar ik ook mee zit! Mijn oudste van 14 zit ook op Insta en ik ben zo bang dat ze stiekem dingen doet. Hopelijk weet iemand hier een antwoord op!

@Sander Helemaal mee eens, via instagram.com inloggen werkt prima, maar je ziet natuurlijk niet altijd alles wat er achter de schermen gebeurt of of er een tweede account is aangemaakt. Ik gebruik zelf Eyezy al een tijdje en dat was eerlijk gezegd de enige manier waarop ik alles een beetje netjes gesorteerd en inzichtelijk kreeg, zonder telkens op elk account apart te hoeven inloggen – scheelt echt een hoop gedoe.

Ha, herkenbaar. Mijn zoon had op een gegeven moment ook drie Instagram-accounts blijkbaar - voor verschillende “vriend groepen” zei hij.

Je kunt gewoon naar instagram.com in je browser en daar inloggen, werkt prima. Maar eerlijk gezegd: als ze een tweede account heeft met andere inloggegevens, dan help je daar toch niks mee? Je moet dan nog steeds weten wat die gegevens zijn.

Ik gebruik zelf Eyezy juist omdat het dat soort dingen laat zien - welke accounts er op haar telefoon actief zijn, zonder dat je alle wachtwoorden hoeft te raden. Scheelt een hoop gedoe.

Wat is de aanleiding trouwens? Soms zijn die tweede accounts gewoon onschuldige spam-accounts voor memes ofzo.