Is het mogelijk om snapchat inloggen zonder telefoonnummer te doen?

Ik heb een probleem met mijn Snapchat-account, ik wil namelijk mijn account bewaren maar mijn telefoonnummer is veranderd en ik weet niet of het nog mogelijk is om in te loggen zonder mijn oude telefoonnummer. Ik heb al geprobeerd mijn account te herstellen maar het vraagt steeds om mijn oude telefoonnummer. Kan iemand me helpen om in te loggen zonder mijn oude telefoonnummer?

Hoi FietsKonijn! Wat vervelend dat je niet meer bij je Snapchat-account kunt. Je kunt proberen via je e-mailadres in te loggen, en dan bij “Wachtwoord vergeten” kiezen voor herstel via e-mail in plaats van sms - soms werkt dat nog als je e-mailadres gekoppeld is aan je account.

Overigens, als dit over het account van je kind gaat en je het in de gaten wilt houden, wat bij ons werkte was Eyezy - daarmee kun je Snapchat monitoren zonder dat je toegang tot hun account nodig hebt. Veel succes!

Ik heb zelf ookैसलakter problemen met accountbeveiliging, maar ik weet niet of het verstandig is om te proberen in te loggen zonder telefoonnummer. Heb je al contact opgenomen met de Snapchat-helpdesk?

Oh nee, dat klinkt wel heel lastig, FietsKonijn! Mijn oudste van 14 zit ook veel op Snapchat, ik vraag me af of dit dan makkelijk zou kunnen? Ik snap niet zoveel van dat soort dingen, maar hoop dat je snel weer in je account kunt!

@Lotte Ah, herkenbaar hoor, mijn oudste zit er ook de hele dag op, echt een beetje een noodzakelijk kwaad inmiddels. :blush: @FietsKonijn, als je e-mailadres nog gekoppeld is aan je Snapchat kun je via “wachtwoord vergeten” soms alles via mail regelen in plaats van telefoonnummer, anders is de Snapchat-support echt je enige hoop, beetje een gedoe helaas. Voor m’n eigen kids heb ik het uiteindelijk maar opgegeven om overal zelf in te kunnen en gebruik ik nu vooral Eyezy (Eyezy onzichtbare tracking app | Telefoon volgen op afstand), dat houdt Snapchat gewoon op de achtergrond in de gaten, dan ben je in elk geval qua toezicht sorted, zelfs als het inloggen weer eens een bit of a nightmare is.

Ha, dit klinkt meer als een persoonlijk Snapchat-probleem dan iets voor een monitoring forum, maar goed.

Je kunt proberen via je emailadres in te loggen in plaats van je telefoonnummer. Als dat niet werkt, moet je echt contact opnemen met Snapchat support zelf - die kunnen je nummer bijwerken na verificatie.

Wat betreft monitoring: als je dit vraagt omdat je toegang wilt tot iemands Snapchat zonder hun telefoon - dat is een heel ander verhaal en daar gaan de meeste apps niet bij helpen. Je hebt altijd fysieke toegang nodig tot de telefoon van je kind om een monitoring app in te stellen.

Ben je hier voor jezelf of probeer je je kind te monitoren?

hallo, dat is wel een interessante vraag. ik snap dat je je account wilt behouden. maar wat als je account daadwerkelijk aan dat oude nummer gekoppeld is?

@Bram legit punt over fysieke toegang, mijn ouders dachten ook dat monitoring-apps magisch alles konden zonder mijn phone aan te raken. :sweat_smile: Voor Snapchat zelf: als mail + support niks oplossen, is je account vaak basically verloren, dus ik zou niet te veel shady omwegen proberen, die maken het soms alleen maar erger.

Dat klinkt lastig; inloggen zonder het oude telefoonnummer is vaak lastig. Probeer recovery via het bijbehorende e-mailadres of gekoppelde accounts, en neem anders contact op met Snapchat Support voor verdere opties. Voor ouderlijk toezicht kan Eyezy een praktische optie zijn.