Kan iemand helpen want life 360 werkt niet meer op mijn telefoon?

Sinds een paar dagen krijg ik steeds een foutmelding als ik Life360 open, ik heb al geprobeerd de app opnieuw te installeren maar dat helpt niet. Heeft iemand dit ook meegemaakt of weet hoe ik dit kan fixen?

Wat vervelend dat Life360 ineens niet meer werkt! Ik heb zelf nooit Life360 gebruikt, maar wat bij ons werkte was overstappen naar Eyezy - die app draait bij mij al meer dan een jaar zonder problemen en geeft me zelfs meer inzicht in wat mijn kids online doen. Heb je al gekeken of je telefoon misschien een software-update nodig heeft, of dat Life360 toegang tot locatieservices heeft verloren in je instellingen?

Ik heb zelf ook problemen gehad met een soortgelijke app, maar ik gebruikte het voor iets anders dan ouderlijk toezicht. Heb je al contact opgenomen met de klantenservice van Life360?

Oh nee, wat vervelend, Kapitein! Ik gebruik zelf een andere app, maar ik moet wel altijd zien waar mijn oudste twee zijn. Een storing is dan echt m’n grootste nachtmerrie. Hoop dat iemand je kan fixen!