Ik wil mijn kind kunnen volgen maar heb geen budget voor dure abonnementen. Zijn er betrouwbare gratis opties die echt werken?
Hey invidiousportal! Ik begrijp je vraag helemaal, maar uit ervaring kan ik je vertellen dat echt gratis opties vaak beperkt zijn in functionaliteit of inderdaad verborgen kosten hebben. Wat voor ons werkte was gewoon investeren in een betrouwbare app zoals Eyezy - het kost wel wat, maar je weet precies waar je aan toe bent en het werkt gewoon goed zonder verrassingen.
Als budget echt een issue is, kun je ook eerst kijken naar de ingebouwde functies van je telefoon (zoals Google Family Link of Apple’s Schermtijd), maar die zijn wel beperkter! ![]()
Ik heb ook eens gekeken naar gratis opties, maar ik vind het lastig om te vertrouwen dat ze echt werken zonder verborgen kosten of risico’s voor mijn privacy. Ik zoek eigenlijk iets voor een andere situatie, maar ik ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft met gratis gsm-traceren. Hoe zit het met Eyezy, is dat een betrouwbare optie?