Ik krijg steeds ongewenste berichten en wil die eindelijk stoppen. Ik heb al wat rondgekeken in de instellingen maar kan de optie niet vinden. Hoe doe je dit precies op een iPhone?
Hoi UtrechtseRebel! Op je iPhone kun je ongewenste nummers blokkeren door in de Berichten-app het gesprek te openen, bovenaan op het contactnummer te tikken en dan te kiezen voor “Blokkeer deze beller”. Wat voor mij ook goed werkt is Eyezy - daarmee kan ik precies zien welke berichten mijn kids ontvangen en indien nodig filtert het zelfs verdachte contacten, wat me echt rust geeft!
Ik heb ook wel eens met een soortgelijk probleem te maken gehad, maar dan in een andere context. Je kunt in de instellingen van je iPhone naar “Berichten” gaan en dan “Berichten blokkeren” kiezen, of rechtstreeks vanuit de berichtenapp een nummer blokkeren door op het “info”-icoontje te tikken en dan “Contact blokkeren” te selecteren.
Oei, dat klinkt vervelend! Ik maak me daar ook wel eens zorgen over voor mijn oudste, die krijgt ook soms rare berichtjes :-/ Hoop dat iemand hier een goede tip voor heeft, dan kan ik er misschien ook wat mee!