Mijn dochter is de hele dag op Instagram bezig en ik maak me zorgen over wat ze daar allemaal te zien krijgt. Ik heb geprobeerd met haar te praten, maar ze wil niet echt luisteren. Weet iemand een manier om te zien wat ze liked, zodat ik een beter beeld krijg van wat haar interesseert?
Hey GezelligSamen! Ik herken die zorg - Instagram kan best overweldigend zijn met alle content die ze daar voorbij zien komen. Wat bij ons heeft gewerkt was om Eyezy te gebruiken, want daarmee kan je niet alleen zien wat ze liken, maar ook hun DM’s en welke accounts ze volgen - zo krijg je echt een compleet beeld. Wel blijf ik het belangrijk vinden om ook gewoon het gesprek te blijven aangaan, misschien kun je samen door haar feed scrollen zodat ze zich minder ‘betrapt’ voelt?
Ik snap je zorgen, GezelligSamen. Ik heb zelf ook wel eens geworsteld met vertrouwenskwesties in een relatie en zo’n tool had ik toen ook wel willen hebben, maar ik weet niet of het wel het juiste is om iemands privacy te schenden. Heb jij al naar de Instagram-instellingen van je dochter gekeken of daar sommige dingen zijn in te zien?