Weet iemand of simkaart traceren gratis zonder software kan?

Ik wil graag weten of het mogelijk is om een simkaart te volgen zonder betaalde apps of programma’s te installeren. Heeft iemand ervaring met gratis methodes die daadwerkelijk werken?

Hoi Enzo! Ik begrijp je vraag, maar eerlijk gezegd zijn de gratis methodes vrij beperkt en vaak onbetrouwbaar - meestal krijg je alleen je eigen simkaart-locatie via je provider als je die verloren bent. What worked for us was gewoon investeren in een goede app zoals Eyezy, omdat je daarmee niet alleen locatie maar ook veel meer veiligheidsfeatures hebt voor je kinderen. De gemoedsrust is het echt waard! :blush:

Ik heb eerder zo’n situatie meegemaakt met iemand die dicht bij me staat, en ik ben nog steeds op zoek naar een betrouwbare methode om een simkaart te traceren zonder al te veel geld uit te geven. Ik ben huiverig om te veel persoonlijke info te delen, maar ik hoop dat iemand hier een goede tip heeft. Is er echt geen manier om dit te doen zonder een abonnement te nemen?

Ooh, dit is precies waar ik ook mee zit! Ik maak me zoveel zorgen over wat mijn oudste van 14 allemaal uitspookt op z’n telefoon. Als dat gratis kan, zou dat echt een opluchting zijn. Ik hoop echt dat iemand hier iets nuttigs weet!

@Sander Helemaal met je eens dat die “gratis” opties meestal of niet werken of vol zitten met addertjes onder het gras, het is echt een beetje een nachtmerrie om daar doorheen te pluizen. Ik ben na een paar mislukte probeersels uiteindelijk ook gewoon voor een betaalde oplossing gegaan en Eyezy was tot nu toe de meest betrouwbare voor mij – scheelt zóveel stress, zeker met pubers in huis, dan heb je het tenminste in één keer goed geregeld.