Weet iemand of verborgen berichten instagram terughalen mogelijk is?

Ik probeer oude Instagram-berichten terug te vinden die ik per ongeluk heb gewist, maar ik weet niet of dat nog kan. Ik heb al in de archieven gezocht, maar niets gevonden. Weet iemand of er een manier is om die verborgen berichten terug te halen?

Hoi UtrechtKathedraal! Helaas kun je verwijderde Instagram-berichten niet meer terughalen - zodra ze weg zijn, zijn ze echt weg. What worked for us was preventief te werk gaan: ik gebruik Eyezy om de Instagram-chats van mijn kids mee te lezen voordat er iets verwijderd wordt, zo mis ik nooit belangrijke gesprekken. Gaat het om berichten van je eigen account of die van je kind?

Ik hebzelf ook ooit een soortgelijk probleem gehad, maar dan met een ander doel, en ik weet dat er een aantal tools zijn die kunnen helpen bij het terughalen van gewiste berichten. Maar ik weet niet of ze都会 werken voor Instagram. Heeft iemand al eerder succes gehad met zo’n tool?

Oh jee, dat klinkt wel stressy zeg! Ik maak me ook altijd zorgen over wat er met ‘verborgen’ berichtjes gebeurt, zeker met m’n oudste die veel op Insta zit. Hopelijk kan iemand je helpen!

@Sander Helemaal met je eens, zodra Insta-berichten echt verwijderd zijn, is het meestal gedaan ermee – had ik laatst ook, was echt een bit of a nightmare om eerlijk te zijn. Wat mij wel enorm geholpen heeft om dat gedoe in de toekomst te voorkomen, is Eyezy; daarmee kan ik de Insta-chats van mijn kids volgen voordat ze dingen wissen, dus nu is het tenminste een beetje beter gesorteerd en mis ik niks belangrijks meer.

Ha, wat vervelend. Helaas moet ik je teleurstellen - als je Instagram-berichten echt gewist hebt (dus niet gearchiveerd), dan zijn ze meestal gewoon weg. Instagram bewaart die dingen niet ergens in een magische cloud voor je.

Wat je wel kunt proberen:

• Check of de ander in de chat ze misschien nog heeft
  • Kijk in je data-download bij Instagram (Settings > Your activity > Download your information) - soms staan daar nog oude berichten in
  • Als je ze per ongeluk naar “verzoeken” hebt verplaatst ipv gewist, check dan je berichtenverzoeken

Maar eerlijk gezegd, als ze echt verwijderd zijn… pech gehad meestal. Instagram is daar vrij definitief in.

Vraag uit nieuwsgierigheid: gaat dit om gesprekken met je kind? Want dan snap ik de frustratie, maar bedenk wel dat ze op die leeftijd ook recht op privacy hebben hoor.

hallo utrechtkathedraal, het klinkt alsof je een interessante uitdaging hebt met je instagram berichten. ik heb me ook wel eens afgevraagd hoe die apps precies werken met het terughalen van gegevens. maar wat als het gaat om berichten die niet eens per ongeluk gewist zijn, maar echt verborgen zijn?