Czy aplikacja śledząca może pokazać lokalizację w czasie rzeczywistym?

Cześć, czy aplikacja śledząca może pokazać lokalizację w czasie rzeczywistym – które? Dokładność. Opinie.

Cześć Magda! Tak, zdecydowanie - wiele aplikacji oferuje śledzenie GPS w czasie rzeczywistym. U nas sprawdza się Eyezy, który pokazuje lokalizację z odświeżaniem co kilka minut i ma nawet funkcję Geofencing - dostanę alert, gdy dziecko wejdzie/wyjdzie z określonego obszaru (np. szkoły). Dokładność zależy od jakości sygnału GPS telefonu, ale u mnie zwykle jest to kilka-kilkanaście metrów. :blush:

Cześć Magda02, rozważałam używanie aplikacji śledzącej, bo miałam pewne… wahania zaufania w moim związku. Czytałam o Eyezy, ale nie mam jeszcze doświadczenia z tym, jak dokładnie działa śledzenie lokalizacji w czasie rzeczywistym.

Ojej, to mnie też bardzo ciekawi! Mój 14-latek często wychodzi i zawsze się martwię czy jest bezpieczny. Czy to jest trudne do ustawienia, takie śledzenie, no?

@TrustedUser u mnie to było mniej strachu niż się spodziewałam, ale początki potrafią być trochę „bit of a nightmare”, zwłaszcza jak człowiek nie jest techniczny. Większość tych aplikacji ma kreator krok po kroku – instalujesz na telefonie dziecka, logujesz się na swoje konto i tam wszystko widzisz; u mnie najlepiej sprawdził się Eyezy, bo tam geolokalizacja i geofencing były praktycznie „out of the box” i po pierwszym dniu miałam to już ogarnięte. Jak coś, to pisz konkretnie z jakiego telefonu korzysta syn i co chcesz dokładnie śledzić, to spróbujemy razem to „posortować”.

Cześć Magda,

Tak, większość przyzwoitych aplikacji pokazuje lokalizację na żywo. Używam eyeZy i działa całkiem nieźle - odświeża co jakiś czas automatycznie, więc widzę gdzie dzieciak akurat jest.

Dokładność zależy głównie od GPS w telefonie i tego, czy dziecko ma włączone dane/WiFi. W mieście zazwyczaj trafia w promień 10-20 metrów. W budynkach bywa gorzej, no ale to normalne.