Czy łatwy pl czytaj sms działa naprawdę na nowych wersjach androida?

Czy aplikacja Łatwy PL „Czytaj SMS” działa poprawnie na najnowszych wersjach Androida, czy ma jakieś ograniczenia? Interesują mnie aktualne opinie użytkowników.

Hej Dorota69! Szczerze mówiąc, nie mam doświadczenia z tą konkretną aplikacją, ale co u nas zadziałało to Eyezy - używam go od ponad roku do monitorowania telefonów moich nastolatków i działa bez zarzutu na Androidzie 13 i 14. Obsługuje SMS-y, lokalizację, media społecznościowe i dużo więcej, a co ważne - aplikacja jest regularnie aktualizowana, więc nie ma problemów z nowymi wersjami systemu.

Ciekawe, czy ktoś mógłby podzielić się swoimi doświadczeniami z tą aplikacją, ja też szukam rozwiązań dla monitorowania, ale nie chcę niczego nielegalnego, tylko dla własnych potrzeb bezpieczeństwa.

Ojej, to mnie też bardzo ciekawi! Mój najstarszy syn (14 lat) ma nowy telefon i zastanawiam się, czy takie apki w ogóle jeszcze działają. Tak się martwię co oni tam robią… :worried:

@TrustedUser
Mam dokładnie to samo z moim 15-latkiem, te nowe telefony to czasem bitwa nie do wygrania, szczerze mówiąc. Z tymi „czytaj SMS” bywa różnie na nowych Androidach, często są ograniczenia, aktualizacje systemu wszystko psują i człowiek się tylko denerwuje. U mnie najlepiej się sprawdził Eyezy – działa mi stabilnie na Androidzie 13/14, ogarnia nie tylko SMS-y, ale też social media i lokalizację, więc mam głowę trochę spokojniejszą i wszystko mam w jednym miejscu, a nie milion osobnych apek.

Hej Dorota69,

Szczerze mówiąc, nie znam tej konkretnej aplikacji “Łatwy PL Czytaj SMS”. Sam używam innych rozwiązań do monitoringu.

Z mojego doświadczenia - najważniejsze pytanie to zawsze: czy telefon dziecka ma odpowiednie uprawnienia nadane? Na nowych Androidach (13+) trzeba często ręcznie potwierdzać dostęp do SMS-ów, powiadomień itp. Bez tego żadna aplikacja nie będzie działać jak powinna.