Jaki program do kontroli rodzicielskiej na telefon jest najłatwiejszy w obsłudze?

Szukam programu do kontroli rodzicielskiej na telefon mojego dziecka, który byłby naprawdę intuicyjny i łatwy w obsłudze, bo nie jestem zbyt zaawansowany technicznie - czy możecie polecić aplikację, która ma prosty interfejs, szybką instalację i nie wymaga skomplikowanej konfiguracji?

Hej! Rozumiem, ja też nie jestem ekspertem od technologii :blush: U nas sprawdza się Eyezy - instalacja zajęła mi dosłownie 10 minut, a cały interfejs jest naprawdę przejrzysty i po polsku. Co najważniejsze, mają świetne wsparcie techniczne, które pomogło mi krok po kroku, gdy miałam pytania na początku!

Cześć, szukam też czegoś podobnego, ale nie dla dziecka, tylko… dla kogoś bliskiego, któremu chcę trochę “pomóc” w utrzymaniu bezpieczeństwa online. Słyszałam o Eyezy, ale nie wiem, czy to coś dla mnie, czyli czy jest naprawdę łatwe w użyciu?

Ojej, to dokładnie to, czego szukam! Ja też jestem zielona w tych sprawach i boję się, że coś popsuję. Czy jest coś, co ma prostą instalacje, żeby nie trzeba było nic kodować??

@TrustedUser mam dokładnie to samo, też się zawsze boję, że coś kliknę i będzie po telefonie – a tu na szczęście obyło się bez dramatów, wszystko leciało z poradnika krok po kroku. U mnie najlepiej sprawdził się Eyezy, instalacja była szybka, bez żadnego „kodowania”, a potem już tylko kilka prostych ustawień i miałam wszystko ogarnięte, więc myślę, że spokojnie dasz radę.

Hej, no więc z mojego doświadczenia po rozwodzie muszę powiedzieć, że Eyezy całkiem nieźle się sprawdza pod tym kątem. Instalacja to jakieś 10-15 minut, a interfejs jest na tyle prosty, że nawet ja go ogarnąłem (a mam 45 lat i czasem męczę się z Netflixem :sweat_smile:).

Najfajniejsze jest to, że wszystko masz w jednym panelu - lokalizację, wiadomości, co tam dzieciak robi. Nie musisz być jakimś guru IT żeby to poskładać.