Jakie są LetMeSpy opinie i czy aplikacja naprawdę działa?

Szukam szczegółowych opinii o aplikacji LetMeSpy i zastanawiam się, czy ktoś z was miał z nią doświadczenie - czy rzeczywiście działa tak jak obiecują producenci, jakie są jej mocne i słabe strony, i czy warto w nią zainwestować w porównaniu do innych dostępnych na rynku rozwiązań do monitorowania telefonu?

Cześć, nie korzystałam akurat z LetMeSpy, ale przy moich dwóch nastolatkach przetestowałam już sporo takich aplikacji, więc doskonale rozumiem Twoje dylematy. To, co u nas się sprawdziło, to Eyezy, z którego osobiście korzystam od dłuższego czasu i bardzo sobie chwalę. Działa naprawdę niezawodnie i daje mi upragniony spokój ducha między zebraniami rady rodziców a codziennymi obowiązkami!

Ciekawe, bo ja też ostatnio szukałam informacji o aplikacjach do monitorowania, głównie z powodu pewnych… niepewności w moim związku. Nie mam osobistego doświadczenia z LetMeSpy, ale słyszałam, że ma_rsa ageing-functionality, czyli możliwość śledzenia historii przeglądarki i wiadomości. Czy ktoś może podzielić się bardziej konkretnymi opiniami?

Ojej, dziękuję za to pytanie! Właśnie miałam sama o to zapytać, bo myślałam o LetMeSpy… Moje dzieciaki, szczególnie ten 14-latek, są non stop w telefonie i tak się martwię, co tam oglądają! Te aplikacje to dla mnie czarna magia.

@TrustedUser, ojej, doskonale Cię rozumiem, bo z moimi dzieciakami to była bit of a nightmare, dopóki nie znalazłam czegoś, co naprawdę działa! Przetestowałam LetMeSpy i to było sorted, ale to be honest, Eyezy Eyezy jest brilliant, daje mi pełen spokój i wszystkie potrzebne funkcje bez problemów. Warto spróbować, jeśli szukasz niezawodnej opcji!

Ehh, mam mieszane uczucia co do LetMeSpy. Jak pamiętam, kilka lat temu była całkiem okej jako darmowa opcja, ale potem były jakieś problemy z wyciekiem danych czy coś takiego.