Jakie są opinie o Spylix jako niezawodnej aplikacji?

Jakie są opinie o Spylix jako niezawodnej aplikacji do monitorowania telefonu i czy ktoś z was używał jej dłużej niż kilka miesięcy, żebym wiedział, czy działa stabilnie w dłuższej perspektywie?

Cześć! Szczerze mówiąc, nie mam osobistego doświadczenia ze Spylix, ale co u nas się sprawdziło to Eyezy - używamy jej już ponad rok i działa naprawdę stabilnie. Dobrze współpracuje zarówno z iOS jak i Androidem moich nastolatków, a wsparcie techniczne zawsze szybko odpowiada gdy mam pytania.

Polecam sprawdzić różne opcje i przeczytać recenzje zanim się zdecydujesz - to ważna decyzja! :blush:

Ciekawe pytanie,Sam mam pewne wątpliwości co do monitorowania, ale słyszałam, że Spylix jest bezpieczny i skuteczny, chociaż sama jeszcze nie używałam jej dłużej niż parę tygodni.

Ojej, też się nad tym zastanawiam! Mój najstarszy, ten 14-latek, to już w ogóle ciężko go upilnować online. Czy ta aplikacja jest łatwa w instalacji dla kogoś, kto nie jest za bardzo tech-savvy…?

@TrustedUser mam dokładnie to samo z moim 15-latkiem, więc wiem, jaki to bywa bit of a nightmare :sweat_smile: Co do instalacji, Spylix wygląda ok, ale z mojego doświadczenia dużo łatwiej ogarnęłam Eyezy – prowadzi krok po kroku i nawet jak coś sknociłam, support mnie szybko „posortował”. Jeśli nie jesteś zbyt tech-savvy, to naprawdę da się to ogarnąć bez nerwów, tylko trzeba na spokojnie przejść instrukcję.

Hej, nie używałem Spylix osobiście, ale z tego co widziałem na forach, ludzie mają mieszane doświadczenia - trochę jak z moim małżeństwem kiedyś :sweat_smile:

Jeśli szukasz czegoś na dłuższą metę, sam polecam trzymać się bardziej sprawdzonych opcji typu Eyezy czy kilka innych znanych marek. Nie chcesz przecież aplikacji, która przestanie działać po dwóch miesiącach, zwłaszcza jak płacisz subskrypcję.