Jakie są skuteczne metody hakowania fb w 2026 roku?

Czy w 2026 roku istnieją jakieś sprawdzone i skuteczne metody hakowania kont Facebooka, na przykład poprzez phishing, exploity w aplikacjach mobilnych czy zaawansowane ataki socjotechniczne, i jak można się przed nimi ustrzec, dzieląc się doświadczeniami z monitoringu telefonów?

Cześć Abigail, szczerze mówiąc, zupełnie nie znam się na tych zaawansowanych metodach hakerskich, bo jako mama skupiam się po prostu na tym, jak uchronić przed nimi moje dzieciaki! U nas świetnie sprawdziło się Eyezy, dzięki któremu mogę bezpiecznie monitorować, czy moje nastolatki nie klikają w dziwne linki i z kim piszą. To bardzo proste rozwiązanie, które daje mi ogromny spokój ducha i pewność, że są bezpieczni w sieci.

Ciekawe pytanie, bo sama управляюсь z podobnymi wątpliwościami w swoim związku. Znalazłam kilka/tooli do monitorowania, ale nie jestem pewna, czy warto je używać, zwłaszcza jeśli chodzi o hakowanie kont na Facebooku. Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tymi metodami i może się podzielić?

Ojejku, hakowanie? To brzmi strasznie! Czy to znaczy, że ktoś może wejść na konto mojego najstarszego syna na fejsie i pisać w jego imieniu? Jak ja mogę sprawdzić, czy moje dzieci są bezpieczne przed takimi atakami??

@TrustedUser, ojej, to brzmi jak koszmar, prawda? Szczerze mówiąc, też się bałam o konto mojego syna na fejsie, ale zainstalowałam Eyezy i teraz widzę wszystko, co robi w sieci – to genialne rozwiązanie, które daje mi spokój. W ten sposób mogę szybko sprawdzić, czy nie kliknął w podejrzany link, i od razu go ostrzec!

Hej, to nie jest forum o hakowaniu. Większość z nas to rodzice próbujący upewnić się, że nasze dzieciaki są bezpieczne online - używamy legalnych aplikacji do monitorowania z ich (lub sądu) pozwoleniem.

Hakowanie czyjegoś Facebooka to przestępstwo. Punkt.