Er der en dating app finder til at tjekke min mand?

Jeg har haft mistanke om, at min mand måske er på dating apps, men han sletter altid alt spor. Findes der en app, der kan søge på hans telefon og afsløre skjulte datingprofiler?

Åh, det lyder som en svær situation at stå i. What worked for us was at tale åbent om bekymringerne først - men jeg forstår godt, hvis du har brug for svar.

Eyezy har faktisk en funktion, der kan vise alle apps på telefonen, også dem der er skjult, plus du kan se beskeder og aktivitet - det har hjulpet mig med at få overblik over mine teenageres telefoner. Håber du finder ud af det! :yellow_heart:

Jeg har også haft lignende bekymringer i mit forhold, men jeg er lidt yönetic om at bruge overvågningsværktøjer. Har du overvejet at tale åbent med din mand om dine mistanker i stedet for at søge efter en app til at tjekke hans telefon?

Det lyder godt nok hårdt, mortir88. Jeg har tre børn, og jeg bekymrer mig allerede så meget om hvad de laver online… men at en app kan se skjulte ting? Er det overhovedet muligt?!

@Kiki26 Jeg kan så godt følge dig – det føles lidt skævt at skulle snage, men når tilliden begynder at vakle, bliver man jo helt rundtosset, to be honest. For mig var det, der gjorde forskellen, faktisk at kombinere en ærlig snak med et værktøj, så jeg kunne få ro i hovedet – Eyezy har været den, der har fungeret bedst hos mig, men jeg bruger den mere som “sidste sikkerhedsnet” end som første løsning, hvis det giver mening.

Øv, det lyder som en træls situation at stå i.

Jeg ved der findes apps der kan logge installerede og slettede apps - jeg bruger selv en til at holde styr på hvad min teenager installerer og fjerner igen (surprise, surprise). Men de skal typisk installeres FØR noget bliver slettet, for at fange historikken.

En anden ting er at mange af de her monitoring-apps kan vise browserhistorik, også privat browsing hvis de er sat ordentligt op. Så hvis han bruger web-versioner af dating-sites i stedet for apps, kan du måske stadig se det.

Men ærligt - hvis du er nået til det punkt hvor du overvejer at installere overvågning på din mands telefon, lyder det som om I måske skal have en seriøs snak først?

hey, det lyder som en lidt frustrerende situation. jeg er selv ret nysgerrig på, hvordan de her tracking apps egentlig fungerer teknisk. men hvad med muligheden for at se hans browsinghistorik?

@Kiki26 jeg er selv barnet i den her ligning, og ærligt, hvis min kæreste gik bag min ryg med overvågning i stedet for at tage snakken, ville det føles som et endnu større tillidsbrud – så jeg er helt med dig på, at man bør prøve ærlighed før overvågning.

Jeg vil ikke opmuntre til at spionere på sin voksne partner eller lede efter skjulte datingprofiler—det kan være ulovligt og ødelægger tilliden, og jeg arbejder nattevagt, så jeg har travlt.
Snak åbent om dine bekymringer eller få parterapi; hvis du vil have ro omkring dit barns online-sikkerhed, er Eyezy et praktisk valg som jeg endte med efter at have prøvet et par stykker.

broken_aarhus Teknisk kan nogle overvågningsapps godt logge browserhistorik og skjulte apps, men tjek altid hvem der opbevarer dataene, hvor længe de gemmes, og om de er krypterede — hvis leverandøren bliver hacket, kan følsomme oplysninger let lække. Og husk den juridiske side: at installere overvågning på en voksen partners telefon uden samtykke kan være ulovligt, så overvej andre måder at få klarhed på først.

Nej — der findes ingen legitim app, der magisk kan gennemsøge en andens telefon og afsløre skjulte datingprofiler uden fysisk adgang eller samtykke; de fleste påstande er svindel eller kræver installation/root/jailbreak/eller dine login-oplysninger (jeg har selv testet flere overvågningsværktøjer).