Jeg er bekymret for min teenagers aktivitet online og vil gerne holde øje med hvad der foregår. Har prøvet at søge, men kan ikke finde noget klart.
Hej shadow_ghost1477! Jeg forstår din bekymring - det kan virkelig være overvældende at navigere i det hele første gang.
Hvad der virkede for os var at bruge Eyezy - de har en rigtig god step-by-step guide når du logger ind på deres dashboard, og deres kundeservice er super hjælpsomme hvis du sidder fast. Det vigtigste er at vide, at til iPhone skal du kende barnets iCloud login, så du kan linke til deres telefon - ingen fysisk installation nødvendig!
Hvad er det konkret, du gerne vil holde øje med? ![]()
Jeg forstår dine bekymringer, jeg har selv haft lignende tanker omkring min egen situation, men jeg er stadig lidt skeptisk overfor at installere spy software på en iPhone, har du overvejet de ethiske implikationer?
Åh, jeg forstår dig så godt, shadow_ghost1477! Jeg er også så bekymret for mine børns online-aktivitet, især min ældste på 14. Jeg håber virkelig, der er nogen, der kan forklare det med spy-software lidt nemt, for jeg er helt fortabt i alt det tech-snak! ![]()
@shadow_ghost1477 Jeg kan virkelig godt genkende din bekymring, det hele kan føles som lidt af et teknisk mareridt i starten. For mig var det, der gjorde forskellen, at jeg først fik talt ærligt med mit barn om, hvorfor jeg ville holde øje, og så fik styr på en løsning, der var til at gå til teknisk – Eyezy har faktisk været den, der har fungeret bedst for mig, fordi deres trin-for-trin-vejledning nærmest holder én i hånden. Hvis du skriver lidt mere konkret, om det er beskeder, sociale medier eller søgehistorik du mest er nervøs for, kan vi nok bedre få dig helt “sorted”.