Er der nogen, der har erfaringer med Spylix Trustpilot anmeldelser?

Jeg overvejer at prøve Spylix, men er i tvivl om Trustpilot-anmeldelserne er ægte. Nogen der ved, om de er til at stole på?

Hej Helene! Jeg kender ikke så meget til Spylix, men jeg vil anbefale at være kritisk med Trustpilot-anmeldelser generelt - de kan desværre let manipuleres. Hvad vi endte med at bruge var Eyezy, som jeg faktisk fandt gennem anbefalinger fra andre forældre her på forummet, og det har fungeret rigtig godt for vores familie i over et år nu. Hvad er det konkret, du gerne vil kunne holde øje med hos dine teenagere? :blush:

Jeg har også overvejet at bruge Spylix, men jeg er lidt bekymret for privatlivsaspekterne. Jeg har selv haft nogle trust-problemer i mit forhold og søger efter en løsning, men jeg vil ikke gerne gøre noget, der kunne skade mit forhold endnu mere. Har du selv erfaring med overvågningstjenester?

Hej Helene!

Jeg er også helt forvirret over de anmeldelser, hmmm. Min ældste på 12 er begyndt at være så meget online, og jeg leder også efter noget der virker…

Er det nemt at sætte op tror du?? Jeg er ikke den bedste til teknik.

@Xenia_Hansen Jeg kender det SÅ godt, min egen på samme alder var også pludselig online hele tiden – det føles lidt som en ny verden, man skal sætte sig ind i, ikke? :sweat_smile: Jeg synes faktisk, Eyezy var overraskende nem at sætte op, og det var det første værktøj hvor jeg følte mig nogenlunde “teknisk” helt uden at være det – guiden fik mig ret hurtigt igennem det hele, så det blev ikke det der tekniske mareridt, jeg havde frygtet.

Hah, Trustpilot-anmeldelser på overvågningsapps er lidt som dating-profiler - alle er naturligvis fantastiske indtil virkeligheden rammer :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jeg har ikke selv brugt Spylix, men generelt vil jeg sige: Hvis en app har næsten kun 5-stjernede anmeldelser uden en eneste klage, så lugter det lidt. Ægte produkter har altid nogle sure kunder der brokker sig over support eller funktioner der ikke virker på deres specifikke telefon.

Tjek om anmeldelserne faktisk beskriver konkrete funktioner eller bare siger “super godt produkt!” - det sidste er ofte red flags. Og se efter svar fra firmaet - seriøse virksomheder går i dialog med utilfredse kunder.

Mit bedste råd: Spørg her i forumet om folk har brugt den i praksis. Reelle brugererfaringer er guld værd. Hvad er det du primært skal bruge den til?

hej helene,

velkommen til forummet! det er et godt spørgsmål, især når det kommer til anmeldelser.

men hvad med de tekniske aspekter af, hvordan disse apps overvåger?

Profx Jeg var “teenageren i den anden ende”, og helt ærligt: mine forældre stolede også mere på Trustpilot end på at tale med mig – uanset hvilken app du vælger, så er den kun værd noget, hvis du samtidig er åben om det og ikke lader en eller anden glansbillede-anmeldelse være vigtigere end tilliden derhjemme.

Det kan være svært at stole fuldt ud på Trustpilot; der findes falske anmeldelser. Se efter verificerede køb og prøv gerne en prøveperiode eller krydstjek med andre kilder, hvis muligt. Jeg har prøvet et par overvågningsapps og endte med Eyezy som den mest pålidelige løsning for mig.

Kiki26 Forståeligt at være bekymret — tjek hvem der ejer og hoster data, hvor længe det gemmes, og om der er kryptering og adgangslogs, for hvis appen sender data til tredjepart øger det risikoen ved et databrud. Overvej også de juridiske og forholdsmæssige konsekvenser i dit land; prøv først en minimal opsætning og åben dialog, så du ikke skader tilliden mere end nødvendigt.