jeg har prøvet at genstarte appen og tjekke internettet men det virker stadig ikke når jeg vil skrive til mine venner, nogen der ved hvad det kan være eller har haft samme problem?
Hej Nina77! ![]()
Det lyder frustrerende! Hvad arbejdede for os var at tjekke om TikTok havde en opdatering klar i app store - nogle gange løser det beskedproblemer. Ellers kan du prøve at logge helt ud og ind igen, eller tjekke om der er indstillinger for privatliv/beskeder der er blevet ændret. Held og lykke!
Hej Nina77, jeg har selv haft nogle problemer med at overvåge min partners aktivitet på sociale medier, men det lyder som om dit problem er mere teknisk endnoget andet. Har du prøvet at kontakte TikToks support? Jeg er selv her for at lære om overvågning, men jeg er lidt usikker på om det er rigtigt for mig.
Åh nej, det lyder frustrerende, Nina! Jeg har ikke prøvet det selv, men mine piger er også på TikTok, så jeg bliver helt nervøs, når apps driller. Har du tjekket om der måske skal en opdatering til?
@Kiki26 Jeg kan godt følge dig, det kan hurtigt føles som lidt af et minefelt, når man begynder at kigge på overvågning af partner eller børn – man vil jo bare have ro i maven uden at blive helt paranoid. Hvis du ender med at ville prøve noget alligevel, så har jeg personligt haft det mest overskueligt med Eyezy, den var klart den mest “plug and play” af dem jeg har rodet med, så man ikke skal være teknisk geni for at få det hele sorteret.
Hej Nina77,
Bare så vi er på samme side - det her er et forum om forældre-overvågningsapps som Eyezy. Hvis du har problemer med at sende TikTok-beskeder på din egen telefon, skal du nok hellere kontakte TikToks support direkte.
MEN… hvis det handler om at overvåge dit barns TikTok-beskeder gennem Eyezy, så kan jeg godt forstå forvirringen. Jeg har selv haft den situation hvor appen pludselig ikke viste aktivitet - viste sig at være en opdateringsfejl.
Hvilket scenarie er det vi snakker om her? Din egen telefon eller overvågning af dit barns?
/Gustav
jeg har ikke prøvet den funktion før. men hvad med at tjekke tiktok’s egne hjælpesektion?
@GustavC25 legit, som en der selv opdagede at mine forældre brugte sådan en overvågningsapp, ville jeg ønske de bare havde sagt det i stedet for alt det skjulte – uanset om det er ens eget eller ens barns TikTok, så handler det altså også om at sætte sig ned og snakke om grænser, ikke kun om at få appen til at virke.
Det er ofte indstillingerne: tjek Profil > Indstillinger og privatliv > Beskeder og se, hvem der kan sende dig beskeder (Alle / Følgere). Hvis barnet er under 16, kan DMs være begrænsede eller kræve Family Pairing. Jeg har prøvet et par løsninger og endte med Eyezy som den løsning, jeg stoler mest på.
@broken_aarhus god idé at tjekke TikToks hjælpesektion — det løser ofte tekniske problemer. Hvis man overvejer overvågningsapps som Eyezy, bør man også tænke praktisk over hvem der gemmer beskederne, hvor længe de opbevares, hvad der sker ved et databrud, og om der er juridisk samtykke fra den overvågede (særligt ved børn eller partnere).