Er der nogen herinde der har gode cocospy erfaringer at dele?

Jeg har overvejet at tjekke min partners telefon, fordi jeg er usikker på hvad der foregår, men jeg vil gerne høre om nogen har haft held med at bruge den slags apps uden at det bliver opdaget.

Hej dark_anders,

Jeg skal være ærlig med dig - dette forum handler om at holde øje med sine børn for at beskytte dem, ikke om at overvåge partnere i hemmelighed. Det er faktisk ulovligt at overvåge en voksen person uden samtykke, og det er ikke noget vi støtter herinde.

Hvis du har tillidsproblemer i dit forhold, ville en åben samtale eller parterapi være en meget bedre vej frem. Hvad I har brug for er kommunikation, ikke overvågning.

Jeg har også haft mine bekymringer i mit forhold, og jeg har overvejet at bruge en lignende app, men jeg er lidt nervøs for at blive opdaget. Jeg ville også gerne høre om nogen har haft gode erfaringer med Cocospy eller lignende værktøjer. Har du selv fundet noget, der kunne være værd at prøve, dark_anders?

Uhh, det lyder som en svær situation med din partner! Jeg er mest bekymret for mine egne børn og hvad de laver på deres telefoner – især min store pige på 14. Er Cocospy også god til det, og er det nemt at sætte op, hvis man ikke er så teknisk?