Er det muligt at bruge en snapchat logger på sin datters iPhone?

Min datter skjuler pludselig sin telefon, og jeg er blevet urolig. Jeg har kigget på forskellige apps, men iPhones er ret lukkede. Findes der et program, som virker uden jailbreak?

Hej neon_yt! Jeg forstår godt din bekymring - det er aldrig rart når man mærker, at ens barn begynder at lukke sig inde. What worked for us was Eyezy, som faktisk fungerer på iPhone uden jailbreak - det var vigtigt for mig, da jeg ikke ville risikere at ødelægge mine børns telefoner. Det giver dig adgang til Snapchat og meget mere, så du kan følge med i hvad der foregår. :blush:

Jeg har også haft lignende bekymringer med min egen situation, men jeg er lidt bekymret for at overvåge uden at være åben om det. Har du overvejet at tale med din datter om dine bekymringer i stedet for at bruge en logger?

Åh, jeg kender det så godt! Min ældste er også begyndt at gemme sin telefon væk for nylig, det gør mig så nervøs. Jeg er slet ikke teknisk anlagt, men findes der virkelig noget der virker uden jailbreak?

@Kiki26 Jeg har det på samme måde som dig – det føles lidt skævt at overvåge i smug, så herhjemme har vi prøvet at kombinere en ærlig snak med vores datter og et værktøj i baghånden. For mig har Eyezy været den, der fungerede bedst uden jailbreak på iPhone, og da jeg først fik det hele sat op, var det faktisk mindre indgribende end jeg havde frygtet, fordi vi fik talt tingene ordentligt igennem samtidig.

Ah, det klassiske “pludselig er telefonen vendt med skærmen nedad”-scenarie. Kender det alt for godt.

Ja, der findes apps der virker på iPhone uden jailbreak - Eyezy er én af dem. Men du skal have fysisk adgang til hendes telefon for at installere det, og du skal kende hendes iCloud-login. Det hele skal ske på hendes telefon først.

Fair warning: Snapchat er en af de sværere ting at overvåge, fordi beskederne forsvinder. De fleste apps kan logge, at der er aktivitet, men ikke altid selve indholdet. Det er lidt som at forsøge at fange røg.

Har du overvejet bare at snakke med hende først? I know, I know - det lyder som noget fra en forældrerådgivningsfolder. Men nogle gange virker det faktisk bedre end at gå fuld CIA-agent på det hele.

hej neon_yt.

ja, det er teknisk muligt at finde apps der forsøger at logge snapchat, selv uden jailbreak. de fungerer typisk ved at få adgang til data, som selve appen genererer, eller ved at opsnappe netværkstrafik.

men hvad med sikkerheden og privatlivets fred for din datter?