Min søn fik min gamle telefon, og jeg forsøger at sætte grænser for skærmtiden. Jeg kan bare ikke finde de normale funktioner i systemet. Er det overhovedet muligt at bruge på disse ældre versioner?
Hej danemarkfrozen! Ja, det afhænger af hvilken iOS-version telefonen kører - Skærmtid kom med iOS 12, så hvis den er ældre end det, har du desværre ikke den indbyggede funktion. What worked for us was at bruge Eyezy på min søns ældre iPhone, fordi det virker uanset iOS-version og giver faktisk mere detaljeret indsigt end Apples egen Skærmtid. Hvilken model har din søn fået? ![]()
Jeg havde også problemer med at finde de rigtige indstillinger på min partners gamle iPhone, men jeg fik hjelp af en ven, der er ret techie. Jeg kan ikke huske præcis, hvad vi gjorde, men jeg tror, vi måske brugte en tredjepartsapp eller noget. Har du prøvet at søge efter ældre versioner af forældrekontrol på App Store?
Åh, det kender jeg så godt! Det er så svært med de ældre telefoner.. Jeg bliver også helt forvirret over alle de indstillinger, når mine egne børn skal skifte. Håber der er nogen der ved det!