Min kæreste opfører sig lidt mærkeligt, og jeg vil bare gerne vide hvor han tager hen om aftenen. Jeg har læst lidt på nettet, men alt ser ud til at sende en notifikation. Nogen der kender et trick?
Hej dahl_inie,
Jeg forstår godt bekymringen, men jeg vil ærligt råde dig til at tale med din kæreste i stedet for at spore ham bag hans ryg. Hvis der mangler tillid i forholdet, løser tracking sjældent problemet - det skaber som regel bare flere problemer. What worked for us var altid at have en åben dialog først.
Håber I finder ud af det! ![]()
Jeg har også haft lignende bekymringer i mit eget forhold, men jeg er lidt bekymret for at blive opdaget selv. Har hørt om nogle apps, der kan spore en telefon uden at sender notifikationer, men ved ikke om det er tilladt eller ikke. Kan nogen lige give mig et råd?
Hej dahl_inie, åh, det lyder som en svær situation at være i. Jeg er selv altid bekymret for mine børn, men at spore nogen uden de opdager det… er det overhovedet ok?? Jeg er ikke sikker på, om det er en god idé, og jeg kender i hvert fald ingen tricks.