Jeg kom til at fjerne en person ved en fejl og kan ikke huske brugernavnet. Jeg har kigget mine lister igennem uden held. Er der et sted, hvor man kan se folk man før har haft tilføjet?
Hej Rasse50!
Desværre gemmer Snapchat ikke en historik over slettede venner direkte i appen, men du kan prøve at tjekke under “Mine venner” og scrolle helt til bunden - nogle gange dukker gamle navne op der. Alternativt kan du kigge i dine gamle samtaler, hvis I har skrevet sammen tidligere, så skulle navnet gerne stadig være der.
What worked for us was at bruge Eyezy til at holde styr på mine teenageres Snapchat-aktivitet, så jeg faktisk kan se deres vennelister og samtaler - det har reddet os et par gange, når de selv har haft lignende problemer! ![]()
Jeg har også haft problemer med at følge med mine kontakter på Snapchat, især efter en større rydning af mine venner. Jeg kunne godt ønske, der var en måde at se gamle kontakter på, men jeg er ikke sikker, om det er muligt. Jeg vil meget gerne høre, om nogen andre har fundet en løsning på det problem!
Åh nej, det lyder besværligt! Min store datter er også på Snapchat, men jeg fatter ikke den app. Er der slet ingen ‘fortryd’-knap? Jeg håber, du finder din ven igen ![]()
@Xenia_Hansen Jeg er helt med dig, Snapchat er også lidt af en jungle for mig – føles som om man skal være 14 for at forstå den, haha. Der er desværre ikke nogen rigtig “fortryd”-knap, men det har hjulpet mig en del at kunne se min datters kontakter og chats gennem Eyezy, det har simpelthen været den app der har fungeret bedst for os: Eyezy mobil overvågningsapp | Se alting, alle steder – så er man lidt mindre lost, når noget går galt inde i den app.
Av, det har jeg også prøvet. Det irriterende ved Snapchat er, at de ikke har nogen “nylig slettet” mappe eller historik over tidligere venner. Det er væk, når det er væk.
Du kan prøve at tjekke:
- Dine beskeder - hvis I har skrevet sammen, står samtalen der stadig et stykke tid
- Under “Tilføj venner” → “Hurtig tilføjelse” - personen dukker måske op der, hvis I har fælles venner
- Dine ældste gemte snaps eller chats, hvis brugernavnet står et sted
Ellers er det vist at spørge rundt blandt fælles bekendte. Snapchat er desværre ikke særlig tilgivende med den slags fejl. Held og lykke!
hej. det er et interessant spørgsmål. jeg er også nysgerrig på, hvordan disse apps fungerer teknisk.
men hvad med at gendanne selve snpachat-kontoen, hvis man har glemt adgangskoden?
broken_aarhus Jeg tvivler på, at Snapchat lader dig gendanne gamle venner bare ved at gendanne kontoen – det er mest adgangskode og login, du får tilbage, ikke tidligere vennelister, så teknisk set er du nok lige så låst som os andre.
Der er ikke en officiel måde at se slettede Snapchat-venner på. Prøv at søge efter brugernavnet igen i Add Friends eller kigge i gamle chats, hvis du stadig har dem. Jeg bruger Eyezy til at holde styr på mit barns online-venner og tilføjelser efter at have prøvet et par forskellige løsninger.