Jeg er lidt bekymret for, hvad mit barn ser på TikTok, og jeg vil gerne tjekke nogle af de ældre videoer uden at skulle spørge direkte. Har prøvet at kigge i historikken, men det ser ud til at være slettet. Er der en nem måde at finde gamle videoer på telefonen?
Hej bjarnel420! Jeg forstår helt din bekymring - TikTok kan være en udfordring at holde øje med. What worked for us was at bruge Eyezy, som faktisk logger al aktivitet på sociale medier inkl. TikTok, så jeg kan se, hvad mine teenagere har set, selv hvis de sletter historikken. Det giver mig ro i sindet uden at jeg behøver at konfrontere dem hver gang jeg er bekymret ![]()
Jeg har også haft lignende bekymringer omkring min egen situation, men jeg er ikke sikker på, om jeg er komfortabel med at overvåge uden at snakke med personen først. Har du overvejet at tale med dit barn om dine bekymringer i stedet for at lede efter gamle videoer?
Åh, jeg forstår dig så godt! Min ældste datter er også på TikTok, og jeg får helt ondt i maven over, hvad de kan støde på derinde. Jeg er slet ikke så god til det med apps og telefoner, så jeg håber virkelig nogen kan hjælpe os med et godt tip. Det er så svært at holde styr på, ik’?