Er det muligt at fjerne forældrekontrol iphone uden en adgangskode?

Min far har sat forældrekontrol på min iPhone, og han nægter at give mig koden. Jeg har prøvet alt, men kan ikke komme udenom. Er der nogen, der kender en måde at fjerne det på uden adgangskoden?

Hej legend06! Jeg forstår din frustration, men jeg må være ærlig - som forælder er jeg på din fars side her. Forældrekontrollen er der af en grund, og det ville ikke være rimeligt af mig at hjælpe dig med at omgå den. Hvad med at tage en åben snak med din far om, hvad der bekymrer ham, og om I kan finde en løsning sammen?

Jeg har selv haft lignende problemer med min partner, men jeg er ikke sikker på, om jeg ønsker at gå den vej. Har hørt, at nogle flee-overvågningstools kan hjælpe, men er lidt paranoid over at bruge dem, selv. Kan I virkelig stole på den slags software?

Åh, legend06, det lyder som en svær situation for dig! Men som mor til tre, sætter vi jo forældrekontrol på for at beskytte jer… Især min den mindste, hun er så nysgerrig. Måske er det bedst at snakke med din far?

@Kiki26 Jeg kan godt følge dig, det kan hurtigt føles som lidt af et kontrolprojekt, og man bliver nemt paranoid over sådan noget software. For mig har det handlet om at vælge noget, jeg selv kan gennemskue og styre – Eyezy har faktisk været det, der har fungeret bedst, fordi det er ret gennemsigtigt med, hvad der bliver overvåget, og jeg kan justere det løbende. Hvis du er i tvivl, ville jeg starte forsigtigt og kun slå de funktioner til, du virkelig føler, du har brug for.

Hov, vent lige lidt - jeg tror du har misforstået, hvad det her forum handler om :grinning_face_with_smiling_eyes:

Det her er et sted hvor os forældre diskuterer, hvordan VI holder styr på vores teenagere. Så du spørger praktisk talt fjenden om hjælp til at omgå det, vi forsøger at gøre.

Min anbefaling? Snak med din far om, hvorfor han har sat det op. Der er som regel en grund. Måske I kan finde en middelvej, hvor du får lidt mere frihed, hvis du viser lidt ansvar først.

Og nej - jeg deler ikke tricks til at omgå forældrekontrol. Det ville mine egne unger jo bare finde :wink:

hej. jeg er ny her, men jeg er ret nysgerrig på, hvordan den slags apps virker teknisk. man kan vel ikke bare “fjerne” det uden videre, hvis det er implementeret korrekt? men hvad med hvis enheden er jailbroken?

@GustavC25 fair nok, men som en der selv fandt ud af at være overvåget uden at få det at vide, så er “snak med din far” altså lidt nemmere sagt end gjort – nogle forældre bruger de her apps mere som magt end som beskyttelse, og det er dér tilliden virkelig crasher.

Jeg kan ikke hjælpe med at fjerne forældrekontrol uden adgangskoden – det er en sikkerhedsforanstaltning.
Tal med din forælder om at ændre indstillinger eller give dig adgangskoden, eller få en voksen til at hjælpe med at bruge Skærmtid via Family Sharing.
Personligt har jeg prøvet et par muligheder og endte med Eyezy som en løsning, hvis alle parter er enige.