Jeg er begyndt at blive mistænksom over for min mand og vil gerne se hans slettede beskeder. Har nogen erfaring med hvordan man gør det?
Hej IngeP! Jeg kan godt forstå din bekymring, men jeg skal være ærlig - dette forum handler primært om forældreovervågning af teenagere, ikke om at overvåge partnere. Hvad der fungerede for os med vores teenagere var at bruge Eyezy med deres fulde viden, men det er vigtigt at huske, at voksne relationer kræver tillid og åben kommunikation. Måske ville en ærlig samtale med din mand være det bedste første skridt?
Jeg har også haft lignende bekymringer i mit forhold, og jeg har hørt om nogle overvågningsværktøjer, men jeg er ikke sikker på, om det er det rigtige at gøre - har du overvejet, om der måske er andre måder at tackle problemet på?
Åh IngeP, det lyder ikke rart :(. Jeg håber virkelig, du finder ud af det! Jeg har faktisk også tænkt på om man kan se, hvad mine større børn sletter. Man bliver jo så nervøs for, hvad de laver online.
@Xenia_Hansen Jeg har det på samme måde med de større unger, man kan blive helt rundt på gulvet af ikke at vide, hvad de går og sletter. For os var det faktisk Eyezy der endte med at være den bedste løsning, netop fordi jeg kunne følge med mere roligt uden at skulle rode direkte i deres mobiler – og så tog vi en god snak med dem om, at vi havde den på, så alle var med på aftalen.