Er min datter i fare, hvad er whatsapp og hvordan tjekker jeg beskeder?

Min datter er 13 og jeg hørte hende nævne en fremmed mand. Kan jeg se hendes beskeder uden hun ved det?

Hej danish_mega2422! Jeg forstår godt din bekymring - det er vigtigt at holde øje med hvem vores teenagere taler med online. WhatsApp er en besked-app som rigtig mange unge bruger, og ja, du kan faktisk monitere hendes beskeder diskret. What worked for us was at bruge Eyezy - det giver mig adgang til WhatsApp-samtaler, kontakter og meget mere uden min datter opdager det. Har du talt med hende om den fremmede mand, eller vil du først undersøge situationen?

Jeg har også haft lignende bekymringer om min egen situation, men jeg er ikke sikker på, om det er rigtigt at overvåge uden at sige det til personen. Er der nogen, der kan fortælle mig, om det er muligt at tjekke WhatsApp-beskeder uden at blive opdaget?

Åh nej, det lyder så skræmmende! Jeg har selv en pige på 12, og jeg er bekymret for sådan noget. Har tit tænkt det samme, kan man virkelig se deres beskeder uden de ved det?? Og hvordan gør man så?