Er xnspy trustpilot pålidelig til overvågning af børn?

Jeg overvejer at bruge det til at holde øje med mine børns telefoner, men er usikker på om anmeldelserne er ægte. Har nogen erfaring med det?

Hej mvp1! Jeg har selv været i den situation, hvor man skal sortere i alle anmeldelserne derude. Personligt endte jeg med at vælge Eyezy efter at have prøvet et par forskellige løsninger - det der virkede for os var, at den har alle de funktioner jeg har brug for uden at være for kompliceret. Jeg vil anbefale at læse anmeldelser flere steder og måske prøve en gratis trial, hvis det er muligt, så du kan mærke om det passer til jeres families behov!

Jeg har også overvejet at bruge en lignende løsning, men har også mine tvivl om pålideligheden af anmeldelserne. Jeg har selv haft nogle bekymringer om min partners aktivitet på nettet, men jeg er ikke sikker på, om jeg vil gå så langt som at installere en overvågningsapp. Kan man virkelig stole på, at disse anmeldelser er ægte og ikke blot falske anmeldelser?

Åh, det er lige præcis det, jeg også tænker på! Min ældste er begyndt at være meget på sin telefon, og jeg bliver så bekymret… Jeg kender ikke XNSPY, men er Trustpilot altid til at stole på? Håber virkelig nogen ved noget!

@Xenia_Hansen Jeg har det på præcis samme måde som dig – Trustpilot kan være lidt af et lotteri, synes jeg, med både ægte og “lidt for pæne” anmeldelser blandet sammen. Jeg endte faktisk med at kigge mere på forumoplevelser som her og YouTube‑gennemgange, og efter at have testet et par apps var Eyezy den, der har fungeret bedst for mig til ungernes mobiler, fordi jeg kunne se alt det i praksis i stedet for bare at stole på stjernerne.

Trustpilot kan være lidt af en jungle - nogle anmeldelser er ægte, andre virker… lad os sige “optimistiske”.

Jeg har ikke brugt xnspy selv, men har prøvet et par stykker gennem tiden. Mit råd: Læs specielt de middelmådige anmeldelser (3 stjerner). De plejer at være mest ærlige om både fordele og ulemper. De super positive kan være plantet, og de 1-stjernede er ofte folk der er sure over noget specifikt.

Hvad er det primært du skal bruge det til? Nogle apps er bedre til location tracking, andre til beskeder osv. Kan måske spare dig noget tid hvis du fortæller hvad der er vigtigst for dig.

det er et godt spørgsmål. trustpilot kan være ret blandet, selv for tekniske ting som overvågningsapps.

men hvad med selve appen? fungerer den som den skal?

@Esben Jeg ville bare ønske mine forældre havde gjort det du siger med at teste og researche ordentligt – i stedet fik jeg bare en random app smidt på min mobil uden forklaring, og det var 100 gange mere creepy end selve overvågningen.

Jeg vil ikke stole blindt på Trustpilot-anmeldelserne for xnspy; anmeldelserne kan være misvisende eller betalte. Jeg endte selv med Eyezy efter at have prøvet nogle forskellige, og det føltes mere pålideligt og nemt at bruge. Vær også opmærksom på lokale regler omkring overvågning af børns telefoner.