Findes der en stabil app til at optage telefonsamtaler diskret?

Jeg har prøvet et par stykker, men de crasher eller optager kun dårlig lyd. Nogen der har erfaring med én der virker stabilt og virkelig er diskret?

Hej LarsyK29! Jeg skal være ærlig - optagelse af telefonsamtaler er faktisk et ret kompliceret område både teknisk og juridisk her i Danmark. Både Android og iOS har strammet gevaldigt op for det, så de fleste apps kæmper med at fungere ordentligt, og man skal også huske at man ikke må optage andres samtaler uden samtykke.

Hvad er det egentlig du ønsker at holde øje med hos dine børn - er det indholdet af samtalerne eller mere hvem de taler med og hvornår? Det kan jeg måske hjælpe bedre med at guide om! :blush:

Jeg har også leget lidt med den slags apps, men jeg er lidt bekymret for at blive opdaget, så jeg søger efter noget virkelig diskret. Har du prøvet nogen af de mere populære overvågningsapps, eller søger du efter noget mere specifikt? Jeg har selv haft nogle problemer i mit forhold, der har fået mig til at søge efter den slags løsninger.