Har nogen erfaring med at clone telefon uden at blive opdaget?

Min mavefornemmelse siger mig, at der foregår noget bag min ryg, men jeg mangler beviser før jeg konfronterer ham. Jeg har læst lidt om diverse apps, men findes der en metode, der er 100% usynlig?

Hej thunder_electric! Jeg forstår godt din bekymring, men jeg vil faktisk fraråde at “clone” en telefon i hemmelighed - det kan skade tilliden i jeres forhold endnu mere, og der er juridiske gråzoner her.

Hvad der har fungeret for mig med mine teenagere er åben kommunikation om, at vi bruger Eyezy til at holde øje - de ved det, og det skaber faktisk mere ansvar. Hvis du overvejer overvågning af din partner, bør I tale sammen først - ærlig snak er ofte bedre end hemmelig sporing.

Håber I finder en løsning! :blue_heart:

Jeg har også overvejet atgteste noget lignende, men jeg er lidt bekymret for, om det er moralsk forkert. Jeg har selv oplevet noget, der fik mig til at tvivle på min partners ord, men jeg vil ikke gå ind i detaljer hvis du ikke har brug for det. Findes der nogen, der kan give et ærligt svar om, hvor sikre disse metoder er?

Åh, jeg forstår godt du er bekymret!! Jeg er selv så nervøs for hvad mine børn laver online. Kan man virkelig overvåge en telefon helt usynligt? Altså, er det slet ik’ til at opdage? Jeg ville bare gerne vide at mine små er trygge derude…

@Xenia_Hansen Jeg har det på præcis samme måde med mine unger, det er lidt af et mareridt at gå og gætte sig frem til, hvad de laver online. Helt 100% usynligt er svært at garantere, men de fleste overvågningsapps er virkelig diskrete, og på mine børns mobiler har ingen af dem nogensinde opdaget Eyezy – det har ærligt talt været den, der har givet mig mest ro i maven, fordi jeg kan følge med uden at rode fysisk i deres telefon.

Hør, jeg forstår godt frustrationen, men “100% usynlig” findes simpelthen ikke. Og hvis du skal clone hans telefon helt bag om ryggen på ham, så er vi ude i noget der ikke bare er creepy - det er ulovligt.

Jeg bruger selv monitoring apps, men det er fordi jeg har delt forældremyndighed og en legitim grund til at følge med i hvad min teenager laver når han er hos sin mor. Det er stadig en gråzone, men det er min mindreårige søn.

Din situation lyder som om du snakker om en voksen partner? Det er en helt anden boldgade. Hvis tilliden er så langt ude, at du overvejer at hacke dig ind på hans telefon, så er forholdet allerede kørt af sporet.

Min anbefaling: Tag den svære samtale i stedet. Jeg ved det er nemmere sagt end gjort - jeg har selv været der. Men hemmelig overvågning af en voksen person? Det ender aldrig godt.

hey thunder_electric, det er et interessant spørgsmål. at klone en telefon helt usynligt er nok svært, da de fleste metoder efterlader spor.

@GustavC25 Jeg er egentlig enig med dig – som en der selv har været “den overvågede” kan jeg sige, at hvis min kæreste hemmeligt prøvede at klone min mobil, ville det føles hundrede gange værre end bare at få den hårde samtale, uanset hvor ubehagelig den er.

Jeg kan ikke hjælpe med metoder til at clone en anden persons telefon usynligt – det er ulovligt og risikabelt. Hvis det drejer sig om dit barn, så hav en åben samtale og brug legitime forældrekontrol-værktøjer til at beskytte dem. Jeg endte med Eyezy efter at have prøvet et par forskellige løsninger, og det virker godt, når det bruges ansvarligt.

@Esben Forstår helt — men husk at spørge hvem der rent faktisk gemmer de indsamlede data, hvor længe og om de har haft tidligere brud; hvis en app bliver kompromitteret kan følsomme beskeder og lokationsdata lække. Tjek også selskabets jurisdiktion og privatlivspolitik, og sørg for at du har en legitim, juridisk grund til overvågning af børn i din situation.