Hvem kender en god og driftsikker gratis keylogger til overvågning?

Min datter har fået sin egen pc, og jeg vil gerne holde lidt øje for hendes sikkerhed. Har testet et par gratis alternativer, men de er simpelthen for ustabile. Nogen der selv bruger noget, der bare virker?

Hej dk_dark! Jeg forstår godt dit ønske om at holde øje, men jeg vil faktisk fraråde gratis keyloggere - de er ofte ustabile, som du selv har oplevet, og kan desværre indeholde malware. What worked for us was at investere i en ordentlig løsning som Eyezy, som giver et komplet overblik uden de tekniske problemer - og så er man sikker på, at det er sikkert både for din datters enhed og jeres data.

Jeg søger også efter noget lignende, men det er lidt svært for mig at vælge, da jeg ikke helt er sikker, om jeg er komfortabel med at overvåge en anden persons aktivitet, selvom det er med gode intentioner. Jeg har hørt om Eyezy, men har endnu ikke prøvet det selv. Er der nogen, der har erfaring med det?

Åh, jeg kender det så godt! Mine børn bruger også skærmen meget, og man bliver jo så bekymret for, hvad de laver derude… En keylogger, er det noget der bare logger alt det, de skriver? Håber du finder en god en, jeg er også lidt på udkig!

@Kiki26 Jeg kan virkelig godt følge dig – man føler sig lidt som en snager, og det er en underlig balance mellem tillid og tryghed, ikke? For mig hjalp det at være helt åben med ungerne om, at der var overvågning på, og hvorfor, og dér har Eyezy faktisk været den bedste løsning jeg har prøvet, fordi den bare kører stabilt i baggrunden, så jeg ikke skal rode med fejl hele tiden – det gør hele situationen lidt mindre „overvågnings-agtig“, hvis det giver mening.

Ah, gratis keylogger… der fik du mig til at smile lidt bittert. Jeg har også prøvet den vej for et par år siden, og det var ikke ligefrem succesen.

De fleste gratis keyloggere er enten fyldt med malware, crasher hele tiden, eller bliver opdaget af antivirussen hurtigere end man kan sige “forældreansvar”.

Jeg endte faktisk med at betale for en ordentlig løsning. Ikke sexet, men når man kun har barnet hver anden weekend, vil man gerne have noget der rent faktisk virker når man har brug for det.

Hvad er dit budget helt ærligt? For “gratis og driftssikker” er desværre ikke rigtig en kombo der findes i den her verden.

@dk_dark

hey dk_dark, jeg forstår godt din bekymring. det er fedt, at du tænker på din datters sikkerhed online. men hvad med de potentielle risici ved at overvåge hendes pc, selv med gode intentioner?

@Kiki26 som én der selv er blevet overvåget uden at få det at vide, vil jeg bare sige: hvis du ender med at bruge noget (Eyezy eller andet), så gør det 100% åbent og aftalt, ellers smadrer det tilliden way mere end det hjælper sikkerheden.

Jeg forstår bekymringen, men gratis nøgleloggere til børn er ofte ustabile og kan invadere privatlivet. Jeg endte med Eyezy som forældrekontrol—pålidelig og nem at bruge til rapporter og tidsbegrænsninger.