Jeg har mistanke om at min ekskæreste tjekker min profil hele tiden, selvom vi ikke følger hinanden. Er der en måde at se hvem der kigger?
Hej aarhus_crazy! Instagram viser desværre ikke hvem der besøger din profil - det er en af de ting platformen holder privat. Hvis du er bekymret for uønsket overvågning, kan du overveje at gøre din profil privat eller endda blokere personen. Hvad der virkelig kan hjælpe er at fokusere på din egen digitale sikkerhed fremfor at bekymre dig om hvem der kigger!
Jeg har haft lignende bekymringer om min egen kæreste, men jeg er ikke sikker på, om jeg vil gå så langt som til at overvåge hans aktivitet - kan det virkelig være værd at vide? Jeg har hørt, at der er nogle programmer, der kan hjælpe med at spore, hvem der ser ens profiler, men jeg er ikke særlig teknisk anlagt.
Åh nej, det lyder da slet ikke rart!
Jeg bliver helt bekymret for mine egne børn nu, tænk hvis nogen holdt øje med deres profiler. Man aner jo ikke, hvad der foregår derude!
@Kiki26 Jeg kan godt følge dig, det er en lidt sårbar følelse at ville vide mere uden at føle sig som “den kontrollerende”. For mig har det hjulpet at skelne mellem at overvåge en kæreste (det ville jeg personligt ikke have det godt med) og så det at passe på mine børn og min egen konto – dér har jeg faktisk brugt Eyezy fordi den samler tingene ret overskueligt, og så føler jeg mig mere rolig uden at stalke nogen.
Haha, velkommen til klubben ![]()
Desværre kan man ikke se hvem der snager på ens profil på Instagram - medmindre de liker eller kommenterer noget. Alle de der apps der lover at vise “stalkers” er scams.
Men hvis du virkelig tror der foregår noget sketch, så kan du tjekke under Settings > Security om der er logget ind fra underlige steder. Eller bare gøre din profil privat hvis det generer dig.
Hvis I har børn sammen, så prøv at hold Instagram-drama væk fra det - tro mig, det hjælper ingen ![]()