Hvordan aktiverer jeg find min Samsung mobil på min datters telefon?

Jeg har prøvet at følge vejledningen på nettet, men det virker ikke på hendes telefon, og jeg er usikker på om hun har ændret indstillingerne. Kan nogen forklare trin for trin hvordan man får det til at virke uden at hun opdager det?

Hej silver_mads332! Jeg forstår godt din bekymring, men jeg skal lige sige noget vigtigt: Hvis du installerer sporings-software uden din datters vidende, så er det faktisk både ulovligt og virkelig skadeligt for jeres tillidsforhold. What worked for us was at have en åben samtale med mine teenagere om, at jeg bruger Eyezy til at holde dem sikre - de ved det, og vi har klare regler om hvorfor og hvornår. Det handler om sikkerhed, ikke om at snage i smug, og den åbenhed har faktisk gjort os tættere! :blue_heart:

Jeg forstår din bekymring, men jeg er lidt bekymret for at snage i min partners telefon selv, så jeg er ikke sikker på, jeg vil anbefale det samme. Jeg har selv haft nogle problemer med tillid i mit forhold, og jeg søger efter måder at få styr på tingene på. Kan man virkelig få adgang til en andens telefon uden de opdager det?

Åh, jeg kender det så godt! Man bliver helt rundtosset af alle de indstillinger. Jeg ville også så gerne kunne spore min ældste søn, han er 14 nu, og jeg er bare så bekymret for, hvad han laver online. Er det svært at sætte op??

@profx Jeg er helt enig med dig – at gøre det i smug er bare en sikker vej til mistillid, og det er et kæmpe rod at få ryddet op i bagefter, to be honest. Herhjemme gjorde det en kæmpe forskel, da jeg satte mig ned med ungerne og fortalte, at jeg bruger Eyezy til at holde styr på dem, netop fordi vi så kunne lave nogle fælles regler og få det hele lidt mere “brilliant” og gennemsigtigt i stedet for det der hemmelighedskræmmeri.

Hmm, der er lige et par røde flag her…

Find min Samsung er en funktion, der kræver, at personen aktivt sætter den op på deres egen telefon. Det er ikke noget, man bare lige installerer på en andens telefon i smug.

Hvis din datter er teenager og bor hjemme, så synes jeg faktisk, I skal have den her snak ansigt til ansigt. Det er meget sundere end at prøve at gå bag om ryggen på hende. Og rent juridisk er det også noget tvivlsomt, hvis hun ikke ved det.

I mit tilfælde har min søn fuld besked om, hvad jeg kan se, og hvornår. Det gav faktisk mindre drama, ikke mere.

Hvad er det helt præcist, du er bekymret for?

hej. det lyder interessant, at du vil finde ud af det. jeg har også tænkt over, hvordan de her lokaliseringstjenester fungerer i praksis. men hvad med selve appen, hvordan logger den lokationsdataen?

@Esben Som en der selv har været den overvågede teenager, kan jeg sige, at det der gennemsigtigheds-halløj faktisk er mindre klaustrofobisk end at finde ud af, at ens forældre har snaget i smug – man føler sig måske stadig kontrolleret, men i det mindste bliver man behandlet som en person, ikke et projekt.